Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TompapaTM

    csendes tag

    Én azt mondom, nincs baj a tárgyi tudással, meg a verstanulással, memoriterekkel. Ez egy része a dolgoknak. Ilyen ''izmok'' is vannak az agyunkban, edzzük hát őket. De ez csak egy része az egésznek, amiből az értelem összeáll.
    Ha azt mondjuk, soha ne tanítsanak ilyet a gyerekeknek, mert ott van a neten is. Hááát... Az sem nevezhető értékelhető tudásnak, ha valaki minden dolgot meg tud találni és azt össze tudja rakni. Ez is csak egy rész.
    Most az a divat, hogy vessünk el mindent, ami régi és rossz. Ez marhaság. Mazsolázni kellene a régi oktatási metódusokból és a divatosakból valami jó elegyet.
    Régen egy ember kijött az egyetemről, mint gépész, akkor nagyjából tudta a munkaadó, mit tanult és kb. mit lehet elvárni tőle. Híresek voltak a magyar szakemberek a tudásukról - többek között a lexikális tudásukról is és műveltségükről egyaránt. Igaz, akkor lassabb volt a világ. Ezt verte szét az oktatásügy. Én is már az újba integrálódtam. Vannak is fehér foltok bőven a diplomámban. :O
    Ki az okosabb? A kérdés inkább az, hogy ki emlékszik jobban. Az aki idén tanulta, vagy az aki 30 éve. Erre kár a főműsoridőt pazarolni, hacsak nem az a cél, hogy már a taknyosok is lenézhessék a szüleiket, hogy ők okosabbak... Jó lenne, ha ez megmaradna a 16-18 éves korosztálynak, nem az 5. osztályosokank!

Új hozzászólás Aktív témák