Új hozzászólás Aktív témák
-
Armagedown
őstag
válasz Williamgrant #50 üzenetére
A tesóm vett egy okostévét, ami Android rendszerű, nekem elég volt kipróbálni, a tartalomra vagyok kíváncsi, nem a reklámokra.
Ha emiatt nem kapnak pénzt az influencerek, felőlem elmehetnek kapálni
A Google összeharácsolt egy csomó pénzt a felhasználók adataiból és még az sem elég nekik.[ Szerkesztve ]
“If you don't read the newspaper, you're uninformed. If you read the newspaper, you're mis-informed.”
-
veterán
válasz Armagedown #51 üzenetére
Az nem oszt, nem szoroz hogy ebben egyetértünk vagy sem. A lényeg hogy tévén (és talán ájfónon) futó yt esetén csak a fizetés ment meg a reklámtól, és a pihole halott egy éve lassan ha yt blokkolásról van szó.
Borulj előtte, nem úszod meg!
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
Nekem semmi bajom nem volt a reklámokkal. Amíg 3-4 videóként tett be egyet az elejére, még volt, hogy megnéztem mert "ebből élnek ők is".
Aztán amikor eljutottunk oda, hogy minden videó elején volt 2 reklám, meg menet közben 10 percenként, na akkor ment az adblock mindenhova.
Azért a hülyeségnek is van határa.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
updog
senior tag
Pont nemrég néztem ennek utána, ha jól értem, ez sem (biztos nem teljesen) a gonoszaljas mindenhovareklámottevő google sara, hanem a videót feltöltő felhasználóé, aki beszúrja a videó közepére is a hirdetést, hogy dőljön a lé.
Vicces hogy mindeki a szolgáltatót ekézi, aki lehetővé teszi full ingyen, hogy olyan elcseszett felhasználók videóit nézzék az emberek (ne is menjünk bele hogy mit és miért...), akik valójában az egész rendszer hülyeségéről tehetnek.
De ez csak az én véleményem, hitvitába nem akarok belemenni. Túl boomer vagyok már
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
Nézd, ez kb 2 hét alatt fejlődött ki.
Ezt komolyan mondom. Tavaly ősszel még a leírt rendes rendszer volt _minden_ videónál, aztán 2, maximum 3 hét alatt _minden_ videó elején, közepén, végén reklám lett.
Volt, hogy egymás után 4-5 videó elején dupla.
Ez nem lehet azért, mert hirtelen ugyanazon tartalomgyártók mindengyike pénzéhes lett (volt akit megkérdeztem, és azt mondta, hogy semmit nem változtatott a rendszerén).
Gugli tolta volna a pofámba a reklámot mértéktelenül...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Kapanyél
őstag
Aki panaszkodik a nem releváns reklámok miatt, az kapcsolja vissza az egyedi hirdetési azonosítót, engedje az előzményekből való tanulást és kész is.
Amióta nem blokkolok mindent ész nélkül, tök jó, számomra érdekes hirdetésekben találok akciókat, érdekes termékeket, stb. Nyilván belecsúszik pár hülyeség is, de alapvetően csak azok bukkannak föl, amikre rákerestem, vásároltam és az érdeklődési köröm.Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!
-
petipetya
nagyúr
Felesleges az egész, egyrészt majd elhúzzák a videó időtartamát 10 percre, másrészt a tudatos néző enélkül is kénytelen volt blokkolni a reklámokat a YouTube-on.
"nincs rá lezsóidő"
-
LK
addikt
Én már megoldottam a problémát. Női fehérnemű árusító cégek reklámjait kell nézegetni, és ez lesz a relevancia. Így sokkal kellemesebb netezni a reklámokat sem kell kilőni. Márha férfi vagy és hetero
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
Béééla
őstag
Én mint (már csak potenciális) hirdető is panaszkodom. A seggembe is belekukkantanak, az összes fotómhoz hozzáférésük van mert droidos a telóm, asszonyéból rendszeresen válogatást csinál és beszól hogy szerinte X típúsú fotóból sok van fenn és törölje, ennek ellenére látom hogy mennyire rohadt irreleváns szart ad ki. Amikor mindent tudnak rólad, de mégse. A pénzt elkérik, ellenőrizni nem lehet. Nó szőr, nincs üzlet! Facén is mi mindenre szűrhetsz, pont leszarja. Csak emeld az összeget!
Bélabá
-
waccamár
senior tag
A hirdetés legköltséghatékonyabb és legeredményesebb módja a FB és G hirdetés, csak jól kell csinálni, tesztelni és figyelni rá. Tegyük fel, hogy egy ideális világban élünk, ahol a G és a FB is 100%pontosan azoknak mutatja meg a hirdetéseidet, akiket érdekelhet.
Ebben az esetben is, ha nem jó a megfogalmazásod, nem jó az üzenet, nem hat a hirdetés szövege az érzelmekre, nem kommunikál előnyt, nem kelti fel az érdeklődést, általános a termék, a fotó, nem tűnik ki a tömegből, stb., akkor ugyan úgy nem fog betalálni a hirdetés.
Ami - még ebben az optimális világban is- nem a platform, hanem a hirdetés készítőjének a hibája.
És akkor még jön a következő lépcső: a hirdetésnek egyetlen egy feladata van, az az, hogy felkeltse az érdeklődést, és kattintson az illető.
Ezután, ha kattintott a potenciális érdeklődő, akkor a landing page-re jut, ami ha szintén rosszul van szövegezve, tré az egész oldal, stb., akkor megint csak nem fog konvertálni, és lehet hibáztatni a fb-ot meg a google-t, hogy hülye embereket küld az oldaladra...
Szóval marketing szempontból összetettebb kérdés ez annál, minthogy a fb-ot meg a g-t hibáztassuk.
Mindkettő rendszer a mai korban a lehető leghatékonyabb elérést biztosítja, csak tudni kell jól használni, és a marketing egészét kell nézni, nem csak a hirdetést. Ha nem jó a termék, nem jó az ár, nincs kitalálva, hogy milyen problémáját oldja meg az ügyfélnek, stb., akkor lehet csinálni bármit, nem lesz eredmény. -
bambano
titán
oké, tegyük fel, hogy ideális világban élünk, akár már kicsit hosszabb ideje. akkor régen vörös zászlókat toltak volna az adathörcsögök tárolóira, és a jó öreg nagy ostoba dagadt b*sz*-k elintézték volna a "felújítási" munkálatokat.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
ibenny
senior tag
válasz Williamgrant #50 üzenetére
Korantsem, mert nyilvan ilyen esetben az embert a reklammentes _es_ ingyenes megoldas erdekli.
-
somogyib
őstag
A reklámblokkolókat vajon reklámozzák valahol?
-
Korrektor
"A reklámblokkolókat vajon reklámozzák valahol?"
Nem – az én tapasztalatom az, hogy ezeket csak a suttogó propaganda terjeszti. Ez már csak azért is biztos, mert a többség nem ismeri ezt a lehetőséget, és ha meglátom, hogy ezek az emberek mit kapnak az arcukba netezés közben, akkor az kifejezetten fájdalmas...
-
ledgeri
nagyúr
Szerintem az ellenreklám is reklám, így egyeseknél a reklám az ellenreklám, máshol meg ha látsz egy cikket, hogy XY fellép a reklámblokkolás ellen is lehet fordulópont, így lehet, hogy valaki amiatt kezdi el keresgélni a megoldásokat!
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
#86564352
törölt tag
Szerintem a befutott csatornáknál (akiket már keresnek cégek reklámozni cuccokat) majd egyre több lesz a fővideó részeként mutatott termékbemutató, amit reklámblokkolóval vagy prémium előfizetéssel is át kell tekerni. Angol nyelvű tech csatornáknál már megszokott sziasztok XY vagyok a legújabb laptoppal és akkor a kütyü review közepén egy percet beszél a szponzorról. Ha az ember több tech csatornát követ, tekerhet mindig bele, hiszen tizedszerre unalmas ugyanazt a lastpass, squarespace és nordvpn bemutatót hallgatni.
Nem tudom, végül is amikor megvesszük a mozijegyet egy James Bond filmre, akkor is a jegy árán felül megkapjuk a sok látványos termékelhelyezést, tudjuk őfelsége ügynöke Omega órát hord és már Heinekent iszik martini helyett. Viszont 007 filmből csak három van egy évtizedben, ha YT-on kedvenc csatornád heti két videójában találkozol folyton ugyanazzal a három reklámmal... plusz a YT prémium bejelentkezve, azt is még szénné adatgyűjtik mit nézel és azon is keresnek.
Az milyen modell lenne, ha a youtuber elért egy adott feliratkozó számot, nézettség mutatót, akkor a Google tőle kérne használati díjat az infrastruktúráért cserébe? Aztán mehet a saját reklám a fővideóban. User nem látna videó eleji videót, sem bannert. Azok csak a kicsi youtubereknél maradnának a patreonozással együtt. Hullára nem értek hozzá, csak felvetés, jó lenne megtalálni a kecske is jóllakik és a káposztából is marad egyensúlyt.
Egyébként a YT prémium (reklámmentes videó és zene) 1800 forintért elég jó deal annak, aki nem ragaszkodik a Spotify-hoz.
-
Rive
veterán
Magyarán, még el se kezdték azt amit úgy öt-hat éve is késő lett volna.
Egy kis önreklám. Érdektelen. Lapozhatunk./// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
Stan648
tag
Ez már haladás, de ez még mindig csak a fele annak, hogy adblock nélkül youtube-ozzak.
7600X + A620 + 32GB DDR5 + RX 6700 XT
-
hajdouczy
tag
Én momentán csak akkor találkozom reklámmal, ha nem a „Brave” böngészőt használom, eddig teljesen jól teljesített. Több, mint 25 ezer reklámot blokkolt mióta használom.
TV-t meg azért nem nézek, mert mindig megszakítják filmmel a reklámot.
Hű, ez most reklám volt, vagy csak megjegyeztem, hogyan küzdök a reklámok ellen?
Murphy: Ami el tud romlani, az el is romlik.
-
ledgeri
nagyúr
válasz #86564352 #68 üzenetére
Youtube sponzor blokkolásra van megoldás, ami mai feltöltéseken is vígan üzemel.
A spotify meg futhat külön böngészőben külön böngésző-profilról.. Ha csak maga fut, kevesebb átfedést tud generálni magának..// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
Béééla
őstag
Jó, akkor kérlek magyarázd el, mi a búbánatért mutogatta 10-12 éves komposztnak a 18+ korosztályra beállított tartalmat és ha leszűrtem Magyarországra (konkrétabban Pestre) akkor mégis mit keresett filippínó azok között, akik megnézték? Nem kattintottam elég erősen a szűrés gombra? Nem. Szarnak bele, mert megkerülhetetlenek és valójában ellenőrizhetetlen, ha nem fizetsz, nem ajánlja fel, a reklámból zsarolást csináltak.
Bélabá
-
veterán
És ezzel mire is válaszoltál?
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
ibenny
senior tag
válasz Williamgrant #76 üzenetére
Arra, hogy le kene borulni masok elott, mert itt is ramutatott, hogy bezzeg a premiumert fizetessel nincs reklam (dehogy kene, ez nem mutatvany). A kerdes nem ez volt, nem ezt a megoldast kereste, hanem a reklam nelkuli es ingyenes megoldast.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ez volt az indító [link] , amire jött azzal hogy PiHole, ami ugye nem működik. Tehát az egyetlen ami a tévén megoldás, az a fizetés. Ha pedig fizetős szolgáltatást akarsz kerülni, az pedig az Alapelvek szerint itt warez. Ami időszakos vagy végleges tiltással jár.
Amúgy ugye a YT esetén ráadásul a fizetős szolgáltatás nem csak reklám mentes YT eléréssel, hanem background play-jel (ami egy spotifyvel már egész komoly zenei tárházat ad), spéci tartalom eléréssel, Musiccal stb. jár.Szóval ha a warezt kihagyjuk - ami sajnos nem is megy tévén ha szeretnéd sem - marad az only solution.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
ibenny
senior tag
válasz Williamgrant #78 üzenetére
Vegigkovettem az egesz szalat. Ez raadasul nem is teljesen igaz, mert a dolog titka annyi, hogy nem szabad a YT kliensprogramot hasznalni, azon kivul csodalatosan mukodnek a megoldasok, meg teven is lattam, ahol volt browser. Mobilon is ennyi a trukk, es kivaloan teszi a dolgat a PiHole es az AdGuard is.
-
veterán
Baromság. Webböngészős YT-t javasolsz tévére? A PiHole mióta blokkolja a google által stream szerverről jövő reklámjait? Semmikoróta?
Itt a szerveremen fut, friss rajta minden és mennek a YT alatt a reklámok. Miről beszélünk? Nálad valami titkos beállítás van? Küldj már egy screenshotot....[ Szerkesztve ]
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
DeFranco
nagyúr
válasz Williamgrant #80 üzenetére
halkan súgok, hogy pl. kodi alatt youtube-ot használva nem tapasztalok reklámokat.
elég hikomatnak tartom ezeket az okostévés rendszereket több okból is, minimális befektetéssel (ha van nem smart opció, akkor az árkülönbségből kijön szinte) sokkal használhatóbb rendszereket ki lehet hozni.
-
ibenny
senior tag
Dehogy baromsag, anno en konfigoltam, ahonnan a peldat hoztam, magam oedig mar nem azt hasznalom, igy nincs mit mutoganom neked (megjegyzem, egyebkent sincs mit bizonyitanom neked). Egyebkent gyak. minden G-fele forgalom tiltva volt a levelezesen es a naptaron tul, a teljes forgalom 70%-at megfogta a PiHole., tobb ezer egyeni listaelemet vettem fel kezzel a gyariakon tul. Amit irtam, pedig pelda volt, a jelzett teve vmi Samsung volt, ha jol remlik, es igen, volt rajta bongeszo, a tulajanak is megtanitottam, hogy az appot mindenhol tilos hasznalni, ha kell a YT, csak bongeszo jatszik.
Otthon pedig se tevem, se egyeb, ahol a telefonon es az asztali bongeszon kivul szurnom kene, illetve mar AdGuard-ra valtottam.
[ Szerkesztve ]
-
Béééla
őstag
Igen, ha az ember bekattintja a korosztályt, érdeklődési kört és pontosan nulla találat jön onnan, akkor valami nem stimmel. Ha a posztra jövő visszajelzése 100%-ban élesen ellentéte a bejelölt célcsoportnak, felnőtt kockák helyett mélysötét 10 éves Dzsesszikák és Ronáldócskák késsel pózolva, akkor a rendszer megmutatta mennyire is fasza. Á, tudom, a költségkeret. Költsek még rá.
És az ilyen kaliberű tévedést nem egyszer játszotta el.
Egy óriásplakáton meg legalább a helyiekhez eljut... Kegyetlen, mennyire furcsa a rendszer, egyszerre feldob olyan reklámokat, amikről csak beszélsz telefonon, másrészt megmarad a "megnézted ezt a könyvet, miért nem veszed meg? (Mert megvettem)" és totál irreleváns szarnál.Bélabá
-
waccamár
senior tag
Én megértem és elfogadom, hogy neked ez a tapasztalatod, de a logika alapján neked is be kell látnod, hogy ha ez lenne az általános, hogy ennyire nem működik a rendszer, akkor nem a facebook lenne a világ első hirdetési platformja, mert senki nem használná.
Egyébként a facebook célzása közel sem annyira pontos, mint amennyire sok médium beszámol róla, és amennyire az emberek fejében van. A GDPR óta pedig majdhogynem egyenesen a földbe állt, taktikát is kellett váltani. A hirdetés feladásánál lévő célzás beállítások után pedig az algoritmusnak van egy tanulási szakasza, amikor is azt próbálja kideríteni, hogy a megadott célcsoportból mégis kinek jön be a hirdetés.
A facebooknak minden esetben az a célja, hogy a felhasználónak releváns hirdetés jelenjen meg. A hirdetők felé is az a célja, hogy a hirdetése eredményes legyen, máskülönben nem fog többet ott hirdetni az illető. A kettőt néha nehéz összehozni, mert sokan azt gondolják, hogy feladnak egy bármilyen hirdetést bármilyen termékről és a facebook majd intézi a többit. Sajnos nem így megy.
Úgy látom a kommentedből, hogy magához a marketinghez te nem értesz, csak próbálgattad a facebook hirdetéseket, és nem működött.
Hülye példa tudom, de hogy érzékeltessem: be én beülnék mindenféle előképzettség és tudás nélkül egy forma1-es autóba, valószínű nem tudnám úgy vezetni, mint a pilóták, hiába vezetek.
"feldob olyan reklámokat, amikről csak beszélsz telefonon" - ha Messengeren beszélsz, akkor egyértelmű, hogy azt monitorozza a FB, ha pedig szimplán telefonon beszéltél valakivel egy termékről, és utána láttad a hirdetését, akkor annak pedig pszichológiai magyarázata van: jobban észreveszed utána az adott termékre vonatkozó hirdetéseket. Egyszerűen nem kell erőforrást áldoznia a facebook-nak arra, hogy tömegével elemezze a hívásokat, anélkül is kellően hatékony. Naponta 5-600 hirdetést látsz amúgy - nem csak a facebookon. Amik az érdeklődési körödbe tartoznak, vagy beszéltél róla, azt jobban kiszűri az agyad a zajból, és felfigyelsz rá.
"megnézted ezt a könyvet, miért nem veszed meg? (Mert megvettem)" - mert sajnos ezt technikailag nem lehet kivitelezni. Amit te írsz az a remarketing, ami arról szól, hogy ha egy adott oldalt megnéztél (a könyvét), akkor az oldalon lévő script beazonosít téged, és bekerülsz egy remarketing listába, ami egy egyéni célközönség, így más üzenettel lehet betalálni azt, aki egyszer már meglátogatott egy oldalt, mint aki még sosem találkozott. A remarketing listáknál azt lehet megadni, hogy az utóbbi X nap látogatói legyenek benne. Egy könyvnél nem biztos, hogy ezt érdemes 30 napnál nagyobbra állítani, egy autónál viszont lehet 180 is. Itt is sok marketinges hibás taktikát követ, és egy könyv-oldal látogatóját is egy fél éves hosszúságú remarketing listára rakja, aminek semmi értelme.
-
bambano
titán
"A facebooknak minden esetben az a célja, hogy a felhasználónak releváns hirdetés jelenjen meg.": azért, hogy a facebookban egyáltalán felmerült, hogy hirdetést jelenítsen meg, önmagában börtönbe kellene zárni az egész vezérkart és tulajdonosi kört. meg azért is, hogy annyi személyes adatot gyűjt mindenkiről.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-=RelakS=-
veterán
He? Adception?
Ilyet még nem láttam.
Mondjuk régen az adblock miatt, most meg már inkább vagyok premium előfizető, így a Youtube meg a Youtube music akkor is működik a droidon, ha amúgy kikapcsolom a képernyőt (zenehallgatás ugye)Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Kasya
nagyúr
válasz -=RelakS=- #87 üzenetére
Másnak még nem elégíti ki igényeit, így marad a YT Vanced és az adblocker/AdGuard.
-
Dr. Romano
veterán
válasz -=RelakS=- #87 üzenetére
Ezt tudja az OGYouTube is tudtommal.
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
veterán
A PiHole önmagában egy működő solution, de ugye amikor hozzá kezdtél szólni, már a YT vonalon voltunk. Meguntam. A te pihole rendszered fogja a YT reklámokat is. Ennyit erről.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
veterán
válasz Dr. Romano #90 üzenetére
Persze, és a vanced is + MicroOGY, de ezek warez téma. Cut?
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
Béééla
őstag
>Hülye példa tudom, de hogy érzékeltessem: be én beülnék mindenféle előképzettség és tudás nélkül egy forma1-es autóba, valószínű nem tudnám úgy vezetni, mint a pilóták, hiába vezetek.
Egyáltalán nem hülye példa, csak finomítanám: ha "tanulási fázis" meg "mennyire tetszik"-et csinál ahelyett, hogy az általam kiválasztott demográfiai csoportnak mutogatná, akkor olyan, mintha a fékre lépnék és erre még inkább gyorsítana a kocsi, balra tekerném a kormányt és jobbra megy, a többit sorolhatnám.
Így ez a "szolgáltatás" szar, akárhogy kenegetjük meg szakértjük, hogy ez egy külön szakma. Az is, nem tagadom. Csak van egy eszköz, ami azt állítja magáról az interfészén, hogy "ezeket a szűrőket kiválasztva ennyi emberhez juthat el, akik az adott paramétereknek megfelelnek" és nem. A pénzt kifizetheted, azt köszönik el is teszik, majd a szolgáltatás úgy megy, ahogy épp sikerül. Komolyan a claw machine-hoz hasonlítható. Aki már ezer meg egy kört tölt vele, az tudja hogy ha ezt csinálod akkor valójában az történik, a többieknek lehúzás.A remarketinges: Google ad volt. Nagyon jól tudja, hogy jártam a boltban mert átvettem a rendelést, arról jön pár email. Beleolvas a levelekbe, de ahogy a példa mutatta: nem annyira hogy tudja ez már nem kell. Tehát a rendszer hülye. Ha még mindezek mellé le is hallgat, akkor bocsánat, de minden ágból a legszarabbat sikerült kihozni. Majd' minden egyéb tudományágban (kivéve a tenyérjóslást és a kártyavetést) az ilyen teljesítményt/hatékonyságot lapáttal jutalmazzák. Csak ugye nincs más. Tudsz még egy ekkora közösségi oldalt mutatni? Nem. Nem azért megy még a szekerük mert annyira rohadt jól megírták, hanem mert nem borították rájuk elegen az asztalt és egyeseknek pozitívan jön ki a mérleg. Na azok jönnek és megmondják hogy rosszul fogod
Bélabá
-
waccamár
senior tag
Töltsd már fel valahova kérlek a beállításokról, hirdetésről, eredményről, stb.-ről screenshotot, ami alapján állítod, amit állítasz. Szívesen ránéznék, hátha kiderül, hogy mi lehet a hiba.
Mert te konkrétan azt állítottad, hogy beállítottad, hogy 18+-os kockáknak jelenjen meg a hirdetésed, és dzsesszikáknak jelent meg.
Ezt hol látod?
Jött 1-2 dzsesszikától komment, és kész?Talán mert a 12 éves dzsesszika szimplán azt állította be fb-on, hogy 18+ éves, nem?
Talán mert annyit állítottál be érdeklődésnek, hogy "informatika", nem?Arra nem gondoltál, hogy mondjuk rengeteg, célcsoportodba tartozó embernek IS megjelent a hirdetésed, csak mondjuk a célcsoportodat nem érdekli a terméket/szolgáltatásod, nem tetszik nekik, nem tudtál jó és megkapó szöveget írni, így nem talált be nekik?
Mert az esetek 99%-ban ez szokott történni.Neked szerintem alapvető marketing-problémád van, ezért nem működik hatékonyan a facebook hirdetés.
Persze, közel sem tökéletes egy facebook-célcsoport képzés, de én nem is állítottam ilyet.
Én szimplán azt állítom, hogy működik és pénzt termel.
Abból élek, hogy cégek hirdetéseit kezelem (többek között)
A munka legnagyobb része nem az, hogy 10 perc alatt megírok egy hirdetést, hanem az, hogy lekutatom a célcsoportot, mi mozgatja meg őket, mire harapnak, hogyan kommunikálnak, milyen kifejezésekkel, mi a problémájuk, az adott termék/szolgáltatás hogyan segít nekik, az nekik milyen érzés, stb. stb. stb.
Ezer meg egy marketinges, szövegírásos és pszichológiai könyvet elolvastam, hogy tudjam, hogyan vásárolnak az emberek.
Elvégzek minimum 20+ tesztet különböző célcsoportokra, headline-szöveg-kép stb. kombókra, mérek, és elemzek, mire találok egy olyan hirdetés-kombinációt, ami már kellően jól teljesít.
Ezen kívül számtalan esetben a termék/szolgáltatásra vonatkozóan is javaslok módosításokat, stb.
Igen, ez egy szakma. Mind a hirdetéskezelés, mind a marketing.
Azt hinni, hogy kitalálsz bármilyen terméket/szolgáltatást, és a fb hirdetései majd ontják neked a zsét azonnal, naivság. Nem így van.
És egyébként olyan eset is van, amikor egyszerűen nem éri meg a hirdetés, mert hiába kattintanak, nem vásárolnak.
Az viszont már üzleti probléma - akkor meg kell nézni, hogy van-e igény egy ilyen termékre/szolgáltatásra, ilyen áron, ebben a pillanatban, ilyen konkurencia mellett stb.Rengeteg kis ügyfelem csak elkezd vállalkozni, kitalál valamit, és egy egy oldalas üzleti terve sincs. Nemhogy pénzügyi, vagy marketingterve külön.
-
Aprósólyom
addikt
Az a szánalmas, hogy feltételezem ennyire olcsó hirdetni a neten, mert sok oldalon tonna számra, hatalmas méretekben jelennek meg a hirdetések vagy YT-on sokszor 8-10perces hirdetések pörögnek, amik miatt nem feltétlen rohannék a géphez leállítani őket, mikor a zenelistámat hallgatom távolról. Ha moderálnák magukat a netes hirdető cégek és rendesen felvernék az árat, hogy annyira drága legyen mint rádión vagy TV-n, akkor a fogyasztó sem szenvedne állandóan ettől a fos halmaz rendszertől, ami most van. Mert most a net seggén-száján ömlik korlátlan számban a reklám.
Bezzeg ha újságot veszek, rádiót hallgatok ott közel sincs ennyi reklám mégis éldegélnek...
Én már írtam panaszt a YT-nak, hogy szánalmasak.Jevons paradox
-
veterán
válasz Aprósólyom #97 üzenetére
"Bezzeg ha újságot veszek,"
Leírtad a választ. Hol a kérdés?Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
Béééla
őstag
>Jött 1-2 dzsesszikától komment, és kész?
Nem egy. Csak attól, és százszámra! (Nem túlzás a százas nagyságrend) Konkrétan mástól egy se. Jaj, bocsánat, de. Az oldal kedvelőitől. Fizessek, hogy azokhoz eljusson, akik önként feliratkoztak a tartalomra? Nonszensz!
>Talán mert a 12 éves dzsesszika szimplán azt állította be fb-on, hogy 18+ éves, nem?
Na ezért szar a szolgáltatásuk, ha nem képes validálni, akkor minek fizessek?
>Talán mert annyit állítottál be érdeklődésnek, hogy "informatika", nem?
Ha a "programozás" érdekli Lakatos Dzsennifert, akkor mutassa meg a kedves szolgáltató, miből gondolja.
A többivel még egyet is értenék, hogy kutatni kell mit szeret a csoport, hogy nagyon nem mindegy se a szöveg, se a kép, satöbbi. Ezért szakma.
De arról van szó, hogy a gatyádba is belenéznek, akkor is kapsz árnyék profilt ha nem is használod a szolgáltatásuk, de ilyen alapvető dolgokat, mint a kor mégse képes ellenőrizni.
Én nem a talicskás lóvét várom el. Csak azt, hogy ha bejelölök X szűrési feltételt, akkor legyen szíves megfelelően működni. Ha ez túlzás, akkor köszönöm, szakértőt se fogok felbérelni hogy gatyába rázza.Bélabá
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest