Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tim82

    nagyúr

    válasz Bikerider #17 üzenetére

    Nem gondoljátok, hogy nem kicsit abszurd és valamelyest érzéketlen dolog egy leépítésről szóló hír topikjában - ami azért 250 embert és a családjukat, a napi megélhetésüket, a jövőjüket érinti - arról csevegni, hogy melyik tarifa és díjcsomag a legkedvezőbb annál a cégnél, amelyik éppen lapátra teszi őket?

    "You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

  • Tim82

    nagyúr

    válasz Bikerider #20 üzenetére

    Gratulálok a hozzáálláshoz. :R Nyilván ezt a segítséget nem valamelyik erről szóló topikban kellett megadnod (van pár a Mobilarénán, a legtöbb ember egyébként odamegy, ha a legjobb tarifával kapcsolatban tájékozódni akar), hanem az elbocsátásról szóló topikban. Ehhez nem is érdemes hozzáfűznöm már semmit. :U

    "You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

  • Tim82

    nagyúr

    válasz Bikerider #23 üzenetére

    Komolyan úgy gondolod, hogy azzal, hogy reklámozod az elbocsátó cég remek szolgáltatásait, segítesz azokon, akiket elbocsát? Ettől nem fogja őket visszavenni... Atyaég. :C

    S ha esetleg nem tűnt volna fel, nem az off-jellegű hozzászólásokat kritizálom. Hanem azt, hogy egy elbocsátásról szóló hírnél, ahol nyilvánvalóan a Pannon a hunyó, orrba-szájba dicséred az adott cég remek szolgáltatásait (ami nyilván valakinek tökéletesen megfelel, valakinek nem, de ez nem az a hely és nem azért, mert off, hanem azért, mert ízléstelen itt ezt tenni). Amikor pedig ezt szóváteszem, akkor talán nem azzal kéne takarózni, hogy ha Téged kirúgnak, senki sem fog Veled együttérezni. (De igen, de ez akkor lesz aktuális, ha kirúgnak, előre nem fog senki sem sajnálkozni még meg sem történt szomorú sorsodon.)

    "You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

  • Tim82

    nagyúr

    válasz Bikerider #26 üzenetére

    Viszont lehet hogy többet nem bocsát el!!!

    Azt tudtam, hogy empátiából deficites vagy... de politikailag korrekten fogok fogalmazni: csoda, hogy ekkora naivitással még életben vagy.

    mert csökkenti a ráfordításokat, hogy a többi dolgozót megtarthassa?-vagy ne bocsásson el senkit simán menjen csődbe vagy tönkre??

    Úgy tűnik, veled ellentétben én tényleg elolvastam a topikot, ahol bambano azt fejtegette, hogy a Pannon nem azért bocsátja el a dolgozókat, mert valóban rászorul az ilyesfajta költséghatékonyságra. Ez egyszerűen kamu duma. De ugyanezen a címen telepítette át a Vodafone Miskolcra a telefonos ügyfélszolgálatát. Ne aggódj, egyik cég sem készült és készül csődbe menni.

    Orrba szájba dícsérem- mert egyetlen szolgáltatását megemlítettem

    Nem, nem megemlítetted. Még egyszer nem fogom leírni, mert már elégszer leírtam és továbbra sem hatol át a sötétségen: azért szóltam, mert egy olyan topikban teszed az adott szolgáltatás dicséretét, amelyik éppen arról szól, hogy a szolgáltató cég kamu ürügyre hivatkozva megszabadul 250 alkalmazottjától. Ami ízléstelen, csak számodra nem esik le, hogy az.

    Hát Grat. az elvakultságodnak!

    Nem, nem vagyok az, nem gondolom úgy, hogy bármelyik másik mobilszolgáltató jobb volna Magyarországon. Multik és kész, nem várok túl sok jót tőlük, a maximalizált profit egy fokkal mindig fontosabb lesz nekik az ügyfeleknél. Ez van. Ettől még nem leszek a barátjuk és nem gondolom, hogy a szapora s*ggnyalás megakadályozza őket abban, hogy ha akarják, újabb embereket bocsássanak el a költséghatékonyságra hivatkozva.

    "You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

  • Tim82

    nagyúr

    válasz Bikerider #28 üzenetére

    Ha ott dolgoznánk, akkor mélyen lapulnánk és kussolnánk, mert a saját osztalékunk ellen szólnánk itt. De egyébként biztosan igazad van: a Pannon a csőd szélén tántorog, a vezérigazgató pedig könnyes szemekkel búcsúztatja a dolgozókat és mindegyiküknek fülébe súgja, hogy "ne haragudj, meg kellett tennünk, mert ha nem rúgunk ki és spóroljuk meg a munkabéredet, megesz minket a Vodafone!"

    Az a nagy helyzet, hogy úgy tűnik, fogalmad sincsen arról, hogyan működik egy multinacionális vállalat. Sebaj, biztosan lesz alkalmad megtapasztalni. Akkor majd jövök sajnálni téged, ne mondd, hogy senki sem érez veled együtt.

    Ha Te másképp gondolod, akkor légyszíves csinálj Te is egy mobilszolgáltatót, úgy hogy a profit ne érdekeljen! Megnézném mennyire jutnál vele.

    Adj rá kezdőtőkét. :P

    Egyébként a hiszékenységed egyszerűen fájdalmas. Az a probléma, hogy nem kell összeesküvés-elmélet hívőnek lenni, hogy látható legyen, ez egy trend és még csak nem is a gazdasági világválságnak köszönhető. Elég csak hvg online-t olvasgatni...

    de egy cégnek az az érdeke,hogy minél többet terjeszkedjen, fejlesszen és profitot termeljen.

    Igen, és a terjeszkedést, fejlesztést, profithozamot minden cég úgy éri el, hogy leépít, nem? :C

    A Pannon éppenséggel a rövidtávú extraprofit kedvéért - amire a számadatok tükrében nincs nagy szüksége - beáldozza a hozzáértő, tapasztalt munkaerő egy részét, amelyik viszont hosszú távon volna számára fontos - nem feltétlenül számokban kifejezhető módon. Pontosan ugyanezt csinálta a Vodafone, ugyanezt csinálják azon világcégek, melyek először Kelet-Európába, majd Indiába telepítik ki egyes részlegeiket. Mert a munkavállalókkal meg lehet ezt csinálni, hiszen a munkavállalói szolidaritás már csak névlegesen létezik.

    "You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

  • Tim82

    nagyúr

    válasz Bikerider #31 üzenetére

    A kitalációdra nem érdemes reagálnom, mert álomvilágban élsz, ha úgy gondolod, hogy te jobban tudod, mint aki a saját fizetését és munkahelyét kockáztatja a döntésével.

    Melyik felsővezető is kockáztatja ezzel a döntéssel kapcsolatban a saját fizetését és munkahelyét? Vagy úgy gondolod, a 250 elbocsátott ember "dönthetett"? Vagy mi van? Vagy egyre inkább hatalmas baromságokat beszélsz? :C

    Biztos azért épít le mert neki az az érdeke hogy minél rosszabb legyen a cégnek rövid vagy hosszútávon.

    Rövidtávon egyáltalán nem rossz egy cégnek az extraprofit. De adj még olyan szavakat a számba, amiket én nem mondtam, csak mert nincs annyi intelligenciád, hogy megértsd a mondanivalót, kérlek, kérlek, még, még!... :DDD

    Amúgy tudod a technikai fejlődéssel ez lesz, mert amég régen a telefonvonalat emberek kapcsolták át egyik dugaszból a másikba, addig most azt egy számítógép is megcsinálja és nem kell hozzá annyi ember.-így a szolgáltatás is olcsóbb.

    Jellemzően ilyen leépítések nem a technikai üzemeltetést, hanem például az ügyfélszolgálatot érintik. De kívánom, hogy szembesülj a "technikai fejlődéssel", amikor speciális problémával fordulsz a "gépesített" ügyfélszolgálathoz! Biztosan élmény lesz, bár addig még némileg fejleszteni kell az MI-ken. ;)

    [ Szerkesztve ]

    "You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

  • Tim82

    nagyúr

    válasz Bikerider #38 üzenetére

    Igen, szegény felsővezetők, 250 embert kellett kirugdalniuk. Én is sajnálom őket, nem csak te!... :K

    Gondolod, aki döntött csak rövid távra tervezett...?

    Igen, mert abban gondolkodik, hogy olcsó munkaerő mindig lesz. Az abból fakadó hátrányokkal, amelyek a nem annyira olcsó, ám tapasztalt munkaerő kieséséből fakadnak, a multik jellemzően nem törődnek. Ez nem számokban mérhető veszteség, hanem ügyfélelégedettségben, presztízsben stb. Egy felsővezető pedig nem ezzel fog elszámolni a cégtulajdonosoknak, részvényeseknek, hanem a mérhető nyereséggel.

    Na pont azért nem kell ennyi ügyfélszolgálatos, mert én itthonról, akár még tarifát is válthatok és megrendelhetek mindenféle szolgáltatást interneten.

    De pl. ha számlapanaszod van, akkor vagy telefonálsz és egy ügyfélszolgálatossal beszélsz, vagy írsz egy emailt, ami alapján szintén egy ügyfélszolgálatos fog utánajárni a problémádnak és fogja megválaszolni az emailt. De azért próbálkozhatsz az automata rendszerrel is, biztosan meg fogod hatni a reklamációval. ;)

    "You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

Új hozzászólás Aktív témák