Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • strogov

    senior tag

    válasz atiska007 #1 üzenetére

    Nem az a lényege, csak jó ha van ilyen opció is. De az is jó ha van reklámos verzió is, lehetőleg ingyen. pl. spotify, youtube.

    Önmagában a hirdetés nem gond. A gond a félrevezetés, és az amikor olyanokat céloznak akik nem tudnak felőlesen dönteni. 18 év alattiak simán megbombáznak hirdetésekkel, mikrotranzakciónak álcázott szerencsejátékkal. Ha tudom, hogy mikor és mennyi reklámot kapok, akkor az egy világos szerződés, és semmi probléma vele ... ha elfogadtam.

    Nekünk pl. spotify van reklámmentes, Youtube meg nincs reklám mentes. Disney+ ha lesz reklámos akkor majd kiderül mit vesznek el belőle.

  • strogov

    senior tag

    válasz SunMount3r #15 üzenetére

    "Szóval, akkor mi előnye marad ennek az egésznek?"

    Az, hogy nem vagy műsorhoz kötve. Ha 21:02-kor érsz rá mandalorian-t nézni, és a 8. epizódnál tartasz, akkor benyomhatod azt. Ha 2 hónap múlva egyben akarod ledarálni, akkor azt is megteheted. A streaming előnye megmarad ... csak kapsz reklámot mint youtube-on.
    Az, hogy mikor lesz reklám azt nem írták. Sok esetben csak elején, és/vagy végén van reklám, közben nincs. De a reklámmentes megszüntetéséről nincs szó. Nyugodtan előfizethetsz arra.

    "havonta cserelgetni kell hol aktiv az elofizetes"

    Részben emiatt népszerű a reklámos verzió. Vannak marginális szereplők akiknél az ember 1-2 sorozatot követ csak. Ha nem akar az ember szórakozni az előfizetéssel, akkor pár reklámot bevállal, és kész.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák