Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz KTTech #2 üzenetére

    Mi már 2x megszívtuk velük. először egy LG arena teló volt pár éve,amiről lepottyant a vásárlás után az USB csatlakozót fedő, elhúzható kis műanyag. a 2. elhúzásnál kb, amikor az első töltést akartuk produkálni a telefonnal. Mikor megvettük original a telót ,a bekapcsolás után minden 3-4 beszélgetésnél a folyamatos recsegést hallott a hívott fél. Mikor újra tárcsáztunk minden Ok volt.
    Visszavittük a T hez, mondván a hibát hogy gond van a beszélgetésnél. Elvitték hátra , majd 10 perc után azt mondták hogy nincs rajt az USB takaró kis bigyó és beázott a teló. Mondtuk nekik hogy aznap leesett amikor megvettük és a bekapcsolás után még aznap este már produkálta a hibát a teló. elhajtottak minket hogy sajnos nem tudnak mit csinálni, fizikailag sérült.teljesen kiakadtam . fogyasztóvédelem stb, de nem lett az ügyből semmi, mert nem tudtam bizonyítani semmit, ráadásul aláírtam 2 évet.

    tavaly feleségemnek vettem egy Alcatel telót, olcsóbb kategóriát. 995 modell.Azt a hibát produkálja hogy beszélgetés közben vissza hallod a saját és a hívott fél hangját is, duplán visszhangozva, sokszor érthetetlenül.Ezt nem midig , véletlenszerűen. Bevittük T hez, erre azt mondták ott kell hagynunk a telót, de nem tudnak biztosítani csere telefont, mert mind kint van. itt már kiakadtam. Mikor a szervizes átvette a telót úgy kezdte hogy bekapcsolta, indított egy hívást hogy kipróbálja. persze nem produkálta a hibát. mondtam hogy minden 4-5 hívásnál jön elő. Erre azt mondta azt szó szerint a pofámba hogy azt a k@rva zseblámpa alkalmazást nem érti minek teszi rá mindenki a rohadt telefonra , mert ettől van a hiba., hogy minden szar rajt van.3 db játék volt rá töltve és egy könyvolvasó alkalmazás, és a zseblámpa.
    2 hét után jött meg a teló gyárira visszaállítva, de persze a hiba megmaradt . Azóta 3x voltam már bent náluk.( kb 60 km / út) és nem tudták javítani, azt mondták hogy felhasználói probléma meg alkalmazások, és szoftver gond van ,de nincs rá újabb ezért a teló ilyen és ezt így kell szeretni.és ezt úgy, hogy 2 évet aláírtam ismét .
    megmondtam nekik hogy akkor miért forgalmazzák a készüléket? erre annyit mondtak hogy a vásárló döntése milyen sz@rt vesz és hogy a készülék így is ellát minden alapvető funkciót,amit kell. a szerződés szerint nem kötelesek cserélni. arról meg hogy a gyár nem frissíti a szoftvert nem tehetnek, mossák a kezeiket. kapják be. lejár most a 2 év és búcsút intek a T-mobilnak.

    Bocs a kifakadásért, de miden ilyen hírt örömmel olvasok. és azt hittem én vagyok ilyen elcseszett a telefonokkal ,de ezek szerint már több mindenkivel szórakozott a T.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák