Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz wwenigma #20 üzenetére

    Hát igen. végső soron nem is az Alcatellel van gondom , mert elhiszem hogy szar, de egy ekkora cég , mint a T mobil akkor minek forgalmazza ha kiderült róla hogy rossz? Miért nem cseréli vissza ,kárpótolja a vásárlókat?Miért nem jár utána mielőtt behoz egy-egy készüléket, hogy milyen típus hibái vannak, alkalmas e arra hogy kibírjon 2 évet normál használat mellett?
    (Persze tudom hogy a pénz miatt -idióta kérdés-csak ezzel az a gond ,hogy egy szar szerződéssel kihúzzák magukat az alól , hogy rossz készülékeket forgalmaznak,Mert nem lehet vele telefonálni, igaz néha jön csak elő ,de általában pont a legfontosabb hívásoknál vagy ha hivatalos ügyben jön hívás )
    Azóta megszabadultam már tőle, vettem egy másik kis olcsó készüléket ( Huawei) amivel tökéletesen meg vagyunk elégedve, hibátlan. lejár a hűségidőm és elbúcsúzok a nagy T től ezek miatt az alattomos hülyeségeik miatt és a pocsék szervizhozzáállás miatt.

    hibavissza (21): mi az előfizetés miatt kötöttünk velük szerződést mert jó ajánlataik voltak. asszonynak meg napi szinten kellett a net a munkája miatt apróságokat átnézni és mindenképpen 4 " körüli készüléket szerettünk volna ez miatt. Sajnos ilyen 10 ezerért nincs.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák