Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KISDUCK

    addikt

    Elolvastam a kommenteket is és hát elég ürülék dolgok vannak. Nekem szerencsére nem volt még garis dolgom. Én legutóbb több mint egy éve vettem telefont és kötöttem szerződést. A telefont (SE SK17i 40k HUF) egy elektronikai üzletben függetlenül valami hazai szervizes 1 év garanciával, mert nem tetszett, hogy egy telefon mobilszolgáltatónál kártyásan^^ drágább mint függetlenül, van hogy előfizetéssel is. Előfizetést pedig piroséknál kötöttem hűség nélkül. Úgy érzem, hogy ennél jobban nem dönthettem volna. A telefon pedig tökéletesen üzemel szerencsére, csak használatból eredő kopások jelentkeztek a burkolaton és az is még bőven az esztétikai tűréshatáron belül mozog.
    Volt olyan, hogy egy alkalmazás miatt megborult a telefonkönyvem, de egyértelmű volt, hogy mi okozza és meg is váltam tőle.
    Az meg nagy parasztság, ha a szervizben nem tudják normális hangvétellel fogadni az ügyfelet és még foglalkozni sem hajlandóak velük. :(

  • KISDUCK

    addikt

    válasz xmaas #28 üzenetére

    Azt hiszem máshogy értelmezed mint kéne. A cikk alapján, az számít, hogy a tulajdonos által okozott sérülés összefügg-e a hibával. Tehát, valami olyasmit akar jelölni, hogy a júzer beviszi a telefont, mert szar a hangszórója, de pl.: a kijelzőt védő üveg mondjuk törött de összefüggés nincs a két dolog között, attól még a hangszórót kötelességük orvosolni. Legalábbis én ezt vontam le.

Új hozzászólás Aktív témák