- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- SamKnows és NMHH internet sebességmérés
- Zyxel NAS326
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Mozilla Thunderbird
- Windows 11
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Aliexpress tapasztalatok
- Videó stream letöltése
Új hozzászólás Aktív témák
-
derive
senior tag
abszolút értékben nem több, mint amennyit egy 1,2 millió forintos bruttó fizetéssel rendelkező, alkalmazotti státusban lévő középvezető adó és járulék formájában befizet az államnak
Na itt kuldom el a kedves cikkirot oda ahol egy kozepvezeto 1.2 millat keres. Most oszinten melyik orszagrol beszelnek? Ezek utan mar mellekes, hogy a vallalati adot nem a forgalom, hanem az eredmeny utan fizetik.
@daa-daa: Haat en is hallottam ilyen fizukrol, de inkabb felsovezetoi szinten.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
Mondjuk jogos, hogy nem keleten, de azon túl egy normális cégnél egy nettü 730k körüli fizetés azért nem egy akkora hasraesés. Simán kapnak jobb helyeken ennél többet is a juttatásokkal.
Eddig akárhol dolgoztam és volt "valódi" középvezetés, tehát nem egy "jani-t" neveztek ki csak titulusnak, hanem ehhez valóban tartozott felelősség, munkakör, ott az ügyesek simán kibuliztak hasonlót.
-
BlackPriest
őstag
azért, ha a főtaxi 5 év alatt 7.6 milliárdot szedett be és nem profitorientált, akkor a backoffice vagy tényleges alkalmazottak elég jól kereshetnek mennyit keres egy diszpécser vajon?
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
04ahgy
nagyúr
Miért érzek én itt ellentmondást? Először az volt a baj, hogy nem alkalmazottak az Uberesek, és számlát kell adniuk. Erre az Uber csak a vállalkozóit kiváltott sofőröket vette fel. És most meg kiderül, hogy a tisztelt taxisok is ugyanígy működnek. Vállalkozóként, ugyanakkora bevételre márpedig ugyanakkora adót és járulékot fizet az Uber sofőr, a taxis és a természetgyógyász magándoki is.
Most akkor mivel is van a baj, kéremszépen? Elmagyarázza valaki, hogy mit hagytam ki és mit nem értek?
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
JamesHun
addikt
pont ezt akartam írni
az, hogy az Uber meg kb anyi adót fizetett be, mint az a taxiscég 5 év alatt szintén viccesde az is, hogy törvényileg tilthatják majd az ubert 100% ban
miközben a taxitársaságok is kb ugyan úgy működnek és már csak 1-2 dologba tudnának belekötni ami formaiság
pl milyen kötelezőt kell kötni az Uberes kocsikra
Szerintük Taxisat, szerintem meg ha a tervezett futott km maximumát választom a szerződésnél akkor az is elég
Ha pl a szerződésben évi 30-40.000 Km-t választom ki és ennyit is megyek, nem többet akkor az miért nem elég nekik?
Egy hivatásos napi 8-10 órában taxizó ezt persze túlhaladja , de ezért is van nekik külön kategória km nélkül
de kb már csak ez maradt és a sárga szín amit erőltetnek
De van más személyszállító cég és az sem sárga, így kb semmi reális fegyver nincs az uber ellenSeriesX: JamesSHun
-
BlackPriest
őstag
"De van más személyszállító cég és az sem sárga, így kb semmi reális fegyver nincs az uber ellen"
hogyne lenne. addig forgalomlassítanak, amíg be nem tiltják az ubert. ilyen aljas tetű húzásra egy átlag autós, főleg közös érdekképviselet nélkül sosem lesz képes. ha több uberes lassítana forgalmat, a taxizást tiltanák be...Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
bencze
senior tag
jó szakmád lehet, szerintem meg max felét hozza a közönséges pm, az 1.2m szerintem sem középvezetői bér legalábbis juttatások nélkül semmiképp. de biztos van az a cég ahol jut, főleg ha zsebbe megy.
-= QFR mx blue / HPE87 mx brown / QFR mx red / Poker 2 mx blue / Poker 3 mx clear / Leopold FC660M mx silent red=-
-
#02683648
törölt tag
-
VirsLee
őstag
"az, hogy az Uber meg kb anyi adót fizetett be, mint az a taxiscég 5 év alatt szintén vicces"
Vicces, mert nem igaz Almát hasonlított a cikk a körtéhez, az emberek pedig gondolkodás nélkül bekajálják a dolgot. A cikk a főtaxi társasági adó befizetését hasonlította az uber társasági adó + iparűzési adó + áfa + munkaadói járulékok + minden teherhez, amit az állam felé fizetett
Azonban, ha sorra veszed ugyanezeket a főtaxinál is, akkor rájössz, hogy munkaadói járulékok 60m/év, iparűzési 30m/év, stb... Szóval azokat kellene összehasonlítani, de a cikk nem erre vállalkozott.
Továbbá azt sem vizsgálják, hisz nem tudják vizsgálni, hogy az alvállalkozók mennyit fizetnek, hisz nem tudják az újságírók, hogy kik azok.Az ilyen cikkeket csak azért írják, hogy hergeljék az embereket.
-
spammer
veterán
Kezd az IT café átmenni indexbe lassan...
[ Szerkesztve ]
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
E770
senior tag
racionális érvek e témában semmit sem érnek, csak a hatalom/pénz amiről ez az egész szól - az Uber csak a kiutálandó betolakodó
-
hemaka
nagyúr
Lehet így csipas szemmel, de nem értem azt a mondatot, hogy nem profitorientáltak? Mivan?
Ha a számok igazak, akkor meg főleg röhej amit művelnek. Bár elég furcsa, hogy a navot nem érdekli, hogy csak ennyit adóznak állam bácsinak. -
Male
nagyúr
...és a havi bruttó 1.2M-ből hogy fizet vajon évente 28 millió Ft adót és járulékot? Még ha beleveszem a munkáltatói járulékokat is, és úgy veszem, hogy az megegyezik a bruttójával... akkor is egy évben 28.8M Ft, tehát minden levonás után maradna neki nettó 66.000 Ft... Itt vagy valami nagyon nem stimmel, vagy nekem van túl korán még
-
janeszgol
félisten
Én még továbbra is azt vallom, ez az egész tiltakozás semmi más, mint politikai megrendelés. Figyelemelterelés. Hiszen:
1, kevés embernek van mobilnete. (Max otthon wifiről, de lásd 2.)
2, kevés ember használt Ubert, Taxit sokkal többen. Kevesen is ismerték az Ubert.
3, Miért pont most tiltakoznak? 2015-ben kezdődött a balhé, amikor elkezdődtek a csalások felderítése (KIsvasút és társai.).Aki csak foxposttal akar küldeni, attól nem fogok vásárolni!
-
E770
senior tag
Kijózanítónak jó a cikk, de a lényeg mind mögött nem az, hogy hivatalosan ki mennyit fizet a NAV-nak, hanem hogy ki mennyit kap abból amit feketén szereznek - és ez nem csak bankjegyeket jelent, hanem ellenszolgáltatást is, mint pl. egy választási iroda blokádja
A hiénák nyilván nem adózási adataik miatt érintetlenek évtizedek óta, sőt a sárga taxis cégek saját maguk érdekében kellett volna fellépniük - ha tudtak volna -
djgeg
őstag
válasz janeszgol #23 üzenetére
Te úgy felfogod egyáltlán amit írsz vagy csak úgy nyomod?
Miért kéne 5-el osztani? Ez a 40+% egy országos átlag. Lefogadom, hogy a Budapestiek körében még nagyobb az arány.
Miért osztanék egy átlag arányt 5 el mert csak Budapest és osszam tovább mert "kevesen" ismerték az Ubert-t?"Nooooormális Margit?"
Nyomsz egy baromságot amit 3 állítással akarsz alátámasztani...
1. Hülyeség
2. Még nagyobb hülyeség (minden dolognak van felfutási ideje, kereslet kínálat. Mit vársz, hogy megjelenik aztán másnap bumm 100.000 sofőr és az egész ország használja?)
3. Már előtte is ment a vita az Uber-rel kapcs. BTW 2014 NOVEMBER óta van Uber Budapesten... mikor kellet volna kezdődnie ennek az egésznek? 2010 ben vagy mi?[ Szerkesztve ]
"640 kByte memória mindenre elegendő"
-
JamesHun
addikt
ezeket a főtaxi számokat honnan vetted? mennyire biztosak ezek az adatok?
De ennek fényében sem olyan rózsás a helyzet
ha 20-30 milliót ilyen szar évvel is beadott a NAV nak az Uber és egy jól menő cég meg "csak" a 3-4x-esét azért abból nekem nem az jön le, hogy az Uber mint cég adócsaló lenneAz meg, hogy az Uber sofőr hogy adózik és a Taxis sofőr akikről kiderült, hogy többségben ők is beszámláznak a taxitársaságoknak hogy adóznak az megint egy másik dolog, de egyik cég adócsaló alkalmazottja sem a cég hibája, hacsak nem közösen követik el az adócsalást, így egyik esetben sem a fő céget kell rendszabályozni , hanem adatot kikérni a társaságtól és az összes alkalmazottját behívni egymás után és ránézni a könyvelésükre
Van olyan ország ahol az Uber elküldi havonta melyik sofőrnek mennyi pénzt küldtek el abban a periódusban és ez már közelebb viszi az adóhatóságot, hogy megtalálják a trükközőket és kreatív könyveléseket
SeriesX: JamesSHun
-
janeszgol
félisten
Látom ritkán vitatkozol mással élőben, ezért ez a beszűkült stílus (mindenki hülye).
1, jó ez lehet hülyeség. Pláne Pesten. (Ott van több előfizető és azokhoz mindig adnak adatmennyiséget.)
2, Másfél éve van uber. 1.5 éve! Te magad írtad. Akkor? Milyen másnapról beszélsz?
3, Na és mikor megjlet, nem lehetett volna már a kezdetektől fújni rá?Aki csak foxposttal akar küldeni, attól nem fogok vásárolni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Hunt: Showdown
- EA Sports WRC '23
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Xbox Series X|S
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Házimozi belépő szinten
- Formula-1
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- További aktív témák...
- Netac NV7000 4TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 7200-6850 MBs - Eladó!
- Modolt Magyar ASUS ROG Strix Scope II 96 Wireless keresi gazdáját
- Eladó Legamaster Airserver Connect 2 - 2 darab!
- MacSzerez.com - iPhone 11 / 128GB / Kártyafüggetlen / Zöld / Új akkumulátor! / Garancia!
- Laptophoz keresek 8GB-os DDR4-es modulokat több darabot
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro+ 5G 512GB 12GB Független, Garancia - 6.67" AMOLED 120Hz / 200Mpix / 120W
- iPhone 15 Pro 1TB Független Újszerű/2024.11.13. Apple Gar./Akku 100%/p3398
- Olympus Camedia C-730 Ultrazoom retró digitális fényképezőgép
- Motorola Tlkr 50 walkie-talkie nem használt, új készülék párban
- Eladó egy Xiaomi Mi Smart Projector 2
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen