Új hozzászólás Aktív témák

  • emhem

    csendes tag

    válasz bambano #11 üzenetére

    "ettől függetlenül büdösnek érzem, hogy az a tanár pampog felkészítési problémákról, aki a felkészítést vezeti."

    és ez bizony büdös is. ezeknek a versenyeknek a színvonala nagyon messze van attól, amit a közoktatásban tanítani szabad. igen, problémamegoldás kell, sőt talán nagyon egyszerű algoritmusok működését is érdemes elmagyarázni (először igazi programozás nélkül, aztán esetleg géppel). többnek talán nincs is értelme.

    tény, hogy erre tanárt sem egyszerű találni, és a csökkenő óraszám sem segít, de az nem annyira a versenyeredményekben látszik meg, hanem az általános informatikakultúrában (ami persze sokkal súlyosabb probléma).

    szóval ennél sokkal inkább számít a versenyfelkészítés, amit viszont valóban ők csinálnak. az eredeti cikkben egyébként le is van írva néhány országról, hogy mennyi felkészítést csinálnak.
    az eredmények meg nem kiábrándítóak, csak átlagosak (a gyengébbik fajtából). pont olyan, mint az elmúlt 10 évben szokott. (a 90-es évek meg még nagyon mások voltak)

Új hozzászólás Aktív témák