Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cathulhu

    addikt

    válasz -=Jam=- #26 üzenetére

    Nem akarom ezzel teleszemetelni a topikot, ugyhogy roviden leirom en milyen tesitanarokkal futttam ossze eletem elso kb 25 eveben: Van az aki szerette a gyerekeket, meg a tesit is, altalanos suli elso 2-3 eveben tanitott, o a pozitiv pelda. Aztan jott az, aki olyan gyakorlatokat vegeztetett amit mindenki utalt es a valo eletben se hasznalta soha, semmilyen motivaciot nem adott arra, hogy esetleg a gyerek kesobb szabadidejeben sportoljon, sot mi tobb, sikeresen megutaltatta vele a testmozgas minden formajat. Jott az, aki neha kicsit majdnem beleszedult a medencebe, mert volt mar benne valami..., es mikor mar minden tekintelyet elvesztette, akkor akart nagyon fegyelmezni. Aztan jott az akinek egyetlen fajta gyakorlata volt: a kedvenc sportja. Nem igazan erdekelte, hogy ki mire alkalmas leginkabb, vagy egyaltalan erdekli-e az ora, es igy tovabb. Aztan meg jott a csodalkozas, miutan az osztaly 70%-a vagy felmentette magatt vagy egyaltalan be sem ment orara. Mindent meglehetett toluk tanulni, kiveve a testmozgas szeretetet.

    Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell

  • Narxis

    nagyúr

    válasz -=Jam=- #26 üzenetére

    Mi focizgattunk és kosarazgattunk ami annyit jelentett, hogy kb. semmit. A tanár csak akkor szólt ha kifejezetten állt a "játék", lényeg, hogy nem izzadtunk le. Amikor jegyet kellett adni akkor futottunk egy kört amit mért stopperórával aztán kész. Én szerettem a tesiórát mert kényelmes semmittevés volt viszont abszolút nem hasznos. Azt nem tudom, hogy ez mennyire volt elterjedt módszer, ez kb. 2005-2006-ban volt.

    Thanos was right.

Új hozzászólás Aktív témák