- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux kezdőknek
- BOINC: compute for science
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- JavaScript topic
- 47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
Na ja. Amíg egy szál személyautóval vagy. De, mindjárt más a szitu, ha kisbusszal, lakóautóval, utánfutóval. Vagy, ha egy ugyanolyan autó nem szgk, hanem tgk. Csak a forgalmiban egy bejegyzés különbözik. Talán attól jobban koptatja az utat? A nagyobb teherautókra alkalmazott rendszer pedig a legkatasztrófálisabb azok közül, amiket eddig Európában használtam. Írom ezt Magyarként. Képzelem, hogy mit gondol róla egy külföldi.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Ez nem lehet számítási alap. Forgalmi szerint a teherbírása ugyanannyi. Vagy, akkor írok egy másik példát. Ugyanannak a kisbusznak a 8 és 9 személyes változata ugyanakkora, ugyanannyi a teherbírása és ugyanolyan jogsival vezethetőek. Miért vannak különböző kategóriában?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Úgy tudom, hogy besorolás szerint csak 8 személyesig számít annak.
Update: Tévedtem. Csak 7 személyesig D1.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
A 9 személyes kisbusz is még szgk. Totál logikátlan az egész rendszer. Egyik barátom kölcsönadta a rövid Terranoját. Csaj ment volna pályán, hát megállt pályadíjat venni. Odaadta a kutasnak a forgalmit. Az ember kinézett az ablakon és adott neki egy szgk. "matricát". Csakhogy, a Terrano kétüléses volt, tgk. -ra vizsgáztatva, ami így már magasabb árkategóriába tartozik. Miért is? Jött is a bünti. De jó a rendszer! Egy totál logikátlan rendszerben a jármű vezetője a felelős azért, hogy átlássa. Az miért nem felelős, aki az útdíjat árulja, ha a forgalmi alapján Ő állapítja meg, hogy milyen kategóriába tartozik a jármű?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Mert a területi és időjárási viszonyoktól is függ az autópályaépítés és fenntartás költsége. Pl. az M7 -hez viaduktot kellett építeni, az M6 -hoz meg alagutat kellett fúrni. A havas viszonyokról nem is szóva. Ehhez képest egész Svájc egy nagy síkság, ahol mindíg nyár van. Öööö... vagyis...
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz #24737024 #54 üzenetére
"Az autópályahálózat építési és fenntartási költségei viszont nagyságrendileg mindenhol ugyanazok."
Ezt Te sem gondolod komolyan. Szted ugyanannyiba kerül 1Km autópálya építése az Alpokban, mint az Alföldön? Nemááá! Szerinted Spanyolországban hány tonna jégmentesítő anyagot szórnak ki az autópályákra telente, és hány kotróautót tartanak készenlétben?
Szerinted Magyarországon, vagy Svájcban drágább az építőanyag, vagy a munkaerő? Ha mindenhol ugyanannyiba kerülne az autópálya, akkor a Franciáknál miért drágább az egységnyi útdíj a hegyes vidékeken, mint a sík szakaszokon?Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 14 PRO - Arany - Gyönyörű
- iPhone 14 PRO MAX - 2026.10ig Garancia - Független
- Microsoft Surface Book 2in1 Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 13,5" -60% i5-7300U 8/256 QHD+ Win 10
- Lenovo Thinkpad T490, 14" FHD IPS, I5-8365U, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, garancia
- Féláron! Új Dell XPS 13 9315 Prémium Érintős Profi Ultrabook 13,4" -50% i7-1250U 16/512 UHD+ Iris Xe
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest