- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Új hozzászólás Aktív témák
-
joghurt
addikt
Kérhetném, hogy a karizomról szóló off-topic vitát off-ként folytassátok, ha már privátban nem vagytok képesek?
A magyar közlekedési morál kiválóan tükrözi az általános morált: nekem mindent szabad, a többiek meg dögöljenek. Azt viszont szomorúnak tartom, hogy az oktatók nagy része is már erre neveli a vezetni tanulókat, az előzékenység és a zippzárelv helyett.
Büntetésekről meg sok-sok szakértő elmondta már: Nem a nagy büntetésnek (pl. index elmulasztásáért helyszínen történő agyonlövés) van elrettentő ereje, hanem a biztos büntetésnek (még ha amúgy kicsi is a tétel). Szóval az a tudat a lényeg, hogy nem úszható meg. És ezt boldogabb országokban könnyen meg tudják oldani pl. rendőrautókba szerelt kamerákkal, meg ha a rendőrök a munkaidejüket nem büfézéssel, vagy az ugyan tilos helyen, de senkit sem zavarók végigbüntetésével töltik, hanem a legveszélyesebbek, a tiloson áthajtók, a gyorshajtók, az indexelés nélkül sávok között cikázók elkapásával.
Szintén a "tojunk bele" hatása, hogy a magyar utakon egy rakat olyan külföldi kamion dübörög, amin tükörradiál van. Ha annak idején az osztrákok a határról vissza tudták fordítani a szerintük nem megfelelő műszaki állapotú magyar buszokat/kamionokat, mi miért nem tehetjük meg ugyanezt?
A tej élet, erő, egészség.
-
joghurt
addikt
válasz #64791808 #12 üzenetére
Ha én abból indulok ki, hogy a hivatásos tanfolyamomon (ami azért nem otthoni elméleti felkészülésből, és 20 óra vezetésből állt...) mi minden alap dolgot nem tanítottak meg, halálfélelmem lesz a friss jogsis úrvezetőktől. És ez is arról szól, hogy tojik bele az oktató. A te tapasztalataid szóról szóra illettek az enyémre is. Pl. egy meredek utcán volt a telep, a kézifékes indulás-megállást mégsem tanította meg sem a személy-, sem a teherautós oktató. Aztán amikor először jártam lakott területen kívül (M1-M7 Budaörsnél, szerencsére 100-as táblával), megpróbáltam sávot váltani. Szépen tükör-index-tükör-hátranéz-sávot vált, aztán máris a seggemben volt egy autó nagy fékezés-dudálás közepette. Mert ugyebár nagyobb sebességnél a sebességkülönbségek is lényegesen nagyobbak. De erre senki nem tanított meg a tanfolyamon.
A tej élet, erő, egészség.
-
joghurt
addikt
Engem kerékpárosként is baromira zavar, amikor este kivilágítatlan, fényvisszaverő nélküli öngyilkosjelölteket látok. Csak az őket majdan elütő, vétlen autóst sajnálom.
Hülye a Kreszben az is, hogy mondjuk a Rákóczi úton a második sávban szabályos menni bringával, a buszsáv és a második sávban menő kamion között. Hülyeség, hogy a Kresz engedélyezi a járda felére felfestett kerékpársávot.
Hülyeség az is, hogy megszűntették a teherautók szigorú jobbratartsát, így mondjuk a Hungária körúton életveszély a belső sávból a középsőben haladó kamionfal között átjutni a külső sávba.
A tej élet, erő, egészség.
-
joghurt
addikt
A buktatási pénz nem az oktatóhoz folyik be. Ellenben ha te a kötelező órák után magadtól úgy érzed, hogy "banyek, még nem tanultam meg előzni, autópályázni, sötétben vezetni (!), esőben vezetni", akkor majd neki perkálsz a különórákért. A legtöbbször már az autósiskola és a számlaadás kihagyásával.
A tej élet, erő, egészség.
-
joghurt
addikt
Abba milyen jogon szól bele bárki is, hogy te otthon belövöd magad valami szerrel, ha te azt tök legálisan (Hollandiában) vetted? Attól még nem esik bántódása senkinek, ha belövöd magad, max. neked lesz rossz, de az meg nem érdekel.
Ha te nem látod be, hogy jó neked a biztonsági öv, akkor ne használd. Olyanok is vannak, akik egy híd korlátján vagánykodnak, vagy kötél nélkül másznak sziklát. Valamiben meg kell halni. A szerveidet meg szívesen várják a donorok.
A tej élet, erő, egészség.
-
joghurt
addikt
válasz philoxenia #39 üzenetére
Tesco parkolókban (meg iskolákban) szokott lenni a Suzuki szervezésében közlekedésbiztonsági szeánsz. Egy kb. 1 m magas lejtőn lehet lecsúszni üléssel, és lehet döbbenni, hogy még azzal a minimális sebességgel is mekkora csatt van a lejtő végén. Biztonsági öv be nem kötését én nem pénzbüntetéssel honorálnám, hanem hogy "csak" 30 km/ó-val kelljen csattanni egyet egy csúszópályán.
A tej élet, erő, egészség.
-
joghurt
addikt
válasz Cathfaern #45 üzenetére
Nálunk boldogabb országokban komolyan veszik az elsősegélyt, a jogsitól teljesen függetlenül. Pl. egy infarktusos túlélését nagyon komolyan az határozza meg, hogy a mentők kiérkezéséig részesül-e megfelelő ellátásban. Közlekedési balesetnél persze kicsit más a helyzet, mert egy sima orrvérzéstől is lehet horrorszerűen patakvéres minden, egy látszólag sértetlen gerinctöröttet meg nem túl hasznos kirángatni az amúgy nem égő kocsiból.
A tej élet, erő, egészség.
Új hozzászólás Aktív témák
- RedMagic 9 Pro (új/garanciás)
- Acelith GT kormány-mod Fanatec Button Box Endurance-hoz!
- GAMER PC : I5 8500 /// 16 GB DDR4 /// GTX 1070 8 GB // 500 GB SSD
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M4 IPAD PRO 2024 11 -256GB Wi-Fi 1év gar Azonnal Deák Térnél Átvehető
- Noiseblocker NB-eLoop X B12-PS ARGB PWM 120mm fekete ventilátor (ITR-B12X-PS-BL)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest