Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dabadab

    titán

    válasz normal #16 üzenetére

    A kiadokra, mint csillogo, fekete lemezek :) eloallitoira tenyleg egyre kevesebb szukseg van, ennek ellenere egyaltalan nem idejet mult a letezesuk, mivel ennel azert tobb feladatot latnak el: a muvek elkeszultet (anyagilag (eloleg, pl) es egyeb modon is) tamogato, eladast es marketinget megszervezo cegekre tovabbra is igeny van.

    DRM is theft

  • dabadab

    titán

    válasz normal #32 üzenetére

    "A warezoló célcsoport ingyenes médiából tájékozódik: játékleírások, pestiest, filmes oldalak."

    Es ez az ingyenes media mibol el? Nahat, a reklambevetelbol :) De a fizetos ujsagok is: hirdetok nelkul a GameStar me a tobbiek is lehuzhatnak a rolot. Szoval szep elkepzeles ez, hogy nem kell reklam, de ennek sikeres, gyakorlati implementalasara meg nem lattam peldat.

    A popzenekarok nemileg kiveteles helyzetben vannak, ugyanis egy kezdo banda egeszen minimalis ido- es eszkozigennyel keszithet egy albumot - de pl egy atlagos iro (vagyis nem pl Stephen King, hanem egy olyan, mint az irok 99,999%-a) nem biztos, hogy csak ugy elo tud teremteni annyi penzt, amennyibol honapokig v akar egy evig is megel, hogy nyugodtan tudja irni a konyvet, a szoftverfejlesztesrol nem is szolva: egy egeszen apro, parfos jatekfejleszto studionak, ami egy ev alatt osszepakolja a jatekot, rengeteg penzre van szuksege arra, hogy azt az idot bevetel nelkul kihuzza.

    "Szerintem a "marketing" egy önmagát generáló kamutudomány"

    A marketing, mint tudomany, lehet, hogy gyanus, de ennek ellenere a marketing, mint uzleti eszkoz ketsegtelenul fontos es mukodo eszkoz.

    DRM is theft

Új hozzászólás Aktív témák