Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Feketelaszlo

    senior tag

    válasz lezso6 #230 üzenetére

    A C-HR-t csak hibridként árulják, az kb. 120 kg-t indokol a különbségből. De olyan apróságokból is hamar összejön 15-20 kg, mint mondjuk a kerékméret.

    #232bul07: Tévhit, hogy az európai károsanyag kibocsátási normák olyan nagyon a világ előtt járnának. A jelenleg érvényes kínai 6b standard számos tekintetben szigorúbb az EURO7-nél. Tehát nem a szabályozástól függetlenül lett olyan erős az a kínai elektromos autó szektor, hanem - a hasonlatnál maradva - elkezdett az állam egy marha nagy ventillátorral orkán erejű szelet fújni az autógyártókra és aki nem fordult meg az lehugyozta a gatyáját. Persze, támogatásokkal igyekeztek segíteni egyeseknek a fordulót, de azért érdemes kicsit rágódni a gondolaton, hogy az európai piacos autók egy része lehet, hogy nem felelne meg az ő szigorúbb követelményeinek.

Új hozzászólás Aktív témák