Új hozzászólás Aktív témák
-
Heimdallr75
őstag
válasz apaszka #27492 üzenetére
Nem az ő szervizük szar... a szolgáltató logisztikája.
kis flame:
gyári frissítés belehal hétfő reggel, telefon lg-nek, élből a mit tudom én milyen igazgató irodáját szúrtam ki, nem beszél magyarul, nem gond elmondom angolul hogy jártam, kéri vigyem szervizbe és elnézést kér.
Du t-mobil szerviz, kedd telefon LG-től, hogy hol adttam le mert nem találják a központi (telemax) szervizbe, keresték. Kapaszkodj meg a fene nagy logisztikának köszönhetően t-mobtól csütörtökö került szervízbe. Közbe teló LG-től (ismétlem ők kerestek korrektül) mondják nincs alkatrész (alaplapcsere kell) mondom ez nem jó kérek csere igazolást akkor. Megigérte délután visszahív, felhív mivel első javítás nem tudja megoldani , de nem bízza a t-mob logisztikára így a telót pénteken átvehettem (vidék) a leadás helyén alaplapcserésen megjavítva. Nem a t-n múlt a dolog. Korrekt volt lg mert elismerte hogy az ő progijuk baxta el stb. (ja és függetlenül jött vissza)الغريبة في هذا الكوكب
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Autós kamerák
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- Doctor Who (2005)
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Windows 11
- sziku69: Szólánc.
- Elfelejtettem a film címét
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen