Új hozzászólás Aktív témák

  • Heimdallr75

    őstag

    válasz apaszka #27492 üzenetére

    Nem az ő szervizük szar... a szolgáltató logisztikája.
    kis flame:
    gyári frissítés belehal hétfő reggel, telefon lg-nek, élből a mit tudom én milyen igazgató irodáját szúrtam ki, nem beszél magyarul, nem gond elmondom angolul hogy jártam, kéri vigyem szervizbe és elnézést kér.
    Du t-mobil szerviz, kedd telefon LG-től, hogy hol adttam le mert nem találják a központi (telemax) szervizbe, keresték. Kapaszkodj meg a fene nagy logisztikának köszönhetően t-mobtól csütörtökö került szervízbe. Közbe teló LG-től (ismétlem ők kerestek korrektül) mondják nincs alkatrész (alaplapcsere kell) mondom ez nem jó kérek csere igazolást akkor. Megigérte délután visszahív, felhív mivel első javítás nem tudja megoldani , de nem bízza a t-mob logisztikára így a telót pénteken átvehettem (vidék) a leadás helyén alaplapcserésen megjavítva. Nem a t-n múlt a dolog. Korrekt volt lg mert elismerte hogy az ő progijuk baxta el stb. (ja és függetlenül jött vissza)

    الغريبة في هذا الكوكب

Új hozzászólás Aktív témák