- Hálózati / IP kamera
- Játékfejlesztés
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Vírusirtó topic
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Max
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
hogy még belsőégésű motorokkal hajtunk
Miután hatékonyabb nincs. Az elektromos autók is első sorban fosszilis vagy atomenergiát használnak a legtöbb országban, max. a roppant szerencsés országokban nem (pl. Norvégia, ahol a vízierőművek viszik a prímet).
következő upgrade meg lehetne, hogy vészfékezéskor kapcsolja a vészvillogót
Ezt már több mint tíz éve tudja nem egy autó, mármint azt, hogy erőteljes fékezéskor a fékezés időtartamára a vészvillogót működésbe hozza...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
#56573440
törölt tag
Egyértelműen ilyesmi szenzoroké és extrában kommunikációé a jövő.
Hogy miért belső égésű motorokkal járunk, az viszonylag egyértelmű szerintem. A megújuló energiaforrások kiaknázása még mindig gyerekcipőben jár, az energia tárolás is sajnos. Van persze mindenre már ilyen vagy olyan megoldás, lásd napelemes cserép és a tesla féle powerwall, de se az áruk se az elterjedésük nincs azon a szinten, hogy tömegesen át lehetne rá állni. Arról nem is beszélve, hogy százmilliós tételben pl egy powerwallnál milyen más, járulékos környezeti károk jöhetnek a képletbe. Ahogy jó a hidrogén hajtás is, csak a cellákhoz ne használjanak olyan ritkaföldfémeket amikből meglepő módon nem túl sok van. Vannak ezeknek is alternatívái, de amennyire tudom laborban max. Ha meg erőművekkel termeljük az áramot az autóknak is valós időben, akkor elég hamar elérjük a hálózat terhelhetőségének a határait. Előbb meg kell oldani az olcsó, környezetbarát, nagy mennyiségben biztonságosan gyártható és használható energiatárolók kérdését amihez nem kell a földet szétásni, aztán meglátjuk
Az automata váltó meg erősen véleményes, én a manuálisat pl jobban szeretem, családban van mindkettő, kényelmesnek kényelmes, városban araszolni megváltás kb, de attól még nem a múlt szerintem Elektromos motorral persze jellemzően az egész váltós mizéria megy a levesbe, úgyhogy a jövő szerintem a váltók teljes elhagyása lesz
-
őstag
Amerikában az eladott új autók több mint 97%-a automata váltós már. Itthon mondjuk teljesen más a helyzet.
LA Times: The disappearing stick shift: Less than 3% of cars sold in the U.S. have manual transmissions
https://news.ycombinator.com/item?id=12974946
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózati / IP kamera
- Ukrajnai háború
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mini-ITX
- Játékfejlesztés
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- BestBuy topik
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen