Új hozzászólás Aktív témák

  • Fryskitt

    addikt

    Az a baj, hogy ha a szerződésben benne van, hogy a csekk elmaradása esetén azt jelezni kell, és ez az ügyfél kötelessége, akkor semmit nem lehet velük tenni. Lehet hívni nem ügyfélbarátnak, lehet szerződést bontani (ha nincs hűség, mert ha van, akkor ugye szívás), de szép magyarul: leszarják.
    A gond ott van, hogy állambácsi, akivel végső soron (tudom, tudom, nem közvetlenül) a szolgáltatói szerződést megkötik, nem várja el ezektől a cégektől, hogy ügyfélbarátok legyenek. A civilizáltabb világban sem azért működnek ezek a dolgok, mert ott olyan jóságosak a cégek, hanem mert kötelezik rá őket. Ez itt a vadkelet, ahol pl elveszted a ganaciád az autódra, mert beszerelnek egy váltózárat.... Ez van.

    Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!

Új hozzászólás Aktív témák