Új hozzászólás Aktív témák

  • Steve1207

    veterán

    válasz sh4d0w #44 üzenetére

    Attól engem is kiráz a hideg, amikor jönnek a sablonkérdésekkel, de az a formalitás. Viszont nem csaphatja rád a telefont, legrosszabb esetben is kiküld valakit, hogy oldja meg a problémát. 45 perces telefonálásnál már lassan nekem égett a pofám, hogy zaklatom őket, mert oda vissza kapcsolgattak pár ember között...

    (#41) bambano: bocs, de a hasonlatod elég rossz volt :) Nem adok nekik igazat, az előzőekben se nekik adtam. Dajkó Pál-nak igaza van, de mint mondtam, egyszerű figyelmességgel elkerülhető eset.

    Ugyanazt beszéljük a problémát illetően az utolsó bekezdésre visszanézve, én se hagyom, hogy rámverjék jogtalanul a balhét, csak más szemszögből nézzük. Ti előreveszitek jogilag és utána a többi hercehurca, én meg el akarok jutni addig a pontig, amikor ténylegesen rám figyelnek és lehet tisztázni az esetet. És ezzel Dajkó urat se küldik el a fenébe, hanem akár jogi szinten is tudják rendezni korrektül, mert emberségesen állt hozzájuk, fontos a jó benyomás. Ha rendes vagy az ügyfélszolgálatossal odahívja akár az atyaúristent is és megtudjátok beszélni. De lehet csak baromi nagy mákom volt mindig, a végeredmény a lényeg, hogy több esetben is bejött ez a nézet.
    Nem viaskodni vagyok itt, ez csak tanács, ötlet, hogy így is lehet intézni, bonyodalmaktól mentesen és gyorsan.

    (#42) Stauffenberg: nagyon jó ez a közszemlés példa is :R

    .

Új hozzászólás Aktív témák