- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
Új hozzászólás Aktív témák
-
dajkopali
addikt
válasz Steve1207 #20 üzenetére
értem, amit mondasz, sőt sok szempontból meg is értem
de én egyszerűbben látom a helyzetet: a cég hibázott, nagyot, aztán én (sokkal kisebbet), erre nagyon gyorsan az a reakció, hogy letiltanak és büntetéseket szabnak ki anélkül, hogy egyáltalán szólnának előtte
hát ezt ne: én fizetem őket vagy fordítva?"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
addikt
válasz Steve1207 #20 üzenetére
ebben az elképzelésben persze az ügyintézőnél töltött fél órát kiszámlázod nekik ügyintézési díjként ugye, hiszen az ő hibájukból kellett bemenned/sorba állnod stb?
illetve, amikor nagy ritkán visszatérítésed van (mobil)szolgáltatótól, mert ők hibáztak (kevésbé ritkán) próbáld meg Te elérni, hogy 30 napon belül visszautalják, vagy késedelmi díjakat felszámolni ha nem teljesítenek időben.
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen