Új hozzászólás Aktív témák
-
Nekem először csekkes befizu volt piáséknál. Egyik novemberi nem jött meg, miközben kolllégáimnak igen, rákövetkező hétfőn jeleztem üfsz felé, hogy kéne másik csekk, mert nálam nuku. Oké, újranyomják, postára adják. Következő hétfőn ismét érdeklődtem, hogy WTF? Hát igen, ők látják, hogy kértem újra, azt sem kaptam meg? Nem. Akkor mostdehűdeazonnal postára teszik, de hogy jönnek az ünnepek decemberben, lehet, hogy majd csak a két ünnep között kapom meg. Tojok rá, csak küldjék. Nem jött meg. Januárban sem. Január 21-én SMS: éjfélig igazoljam a befizetést, különben híváskorlátozás mindkét előfizura, amelynek a díját is nekem kell állnom.
Namegazanyádpi*csája, feladtam rózsaszínen, feladóvevényt elfaxoltam a behajtási csoporthoz. Ezután áttértem a csoportos befizura. El is felejtettem az egészet, majd áprilisban ba+, megjött az egyik újranyomott novemberi számla...
https://www.coreinfinity.tech
-
válasz Steve1207 #36 üzenetére
Nem egészen ok nélkül. Nem, nem állítom azt, hogy az ügyfeles az oka minden bajok okozójának, de ő az interface közted és a szolgáltató között. Mivel magasabb szintekre a szolgáltatónál úgysem jutsz el, kénytelen vagy a legalsóbb szintű, alulfizetett droidmelóssal közölni, mi is a bajod a munkáltatójával.
https://www.coreinfinity.tech
-
válasz Steve1207 #40 üzenetére
Az a baj, hogy az ügyfelesnek a leggyakoribb 10-15 esetre előre leírt forgatókönyve van, amit ha nem játszik végig, akkor a cég rúgja seggbe, ha végigjátssza, akkor meg az ügyfél, ráadásul szerencsétlennek x időn belül be kell fejeznie a hívásokat, különben szarul fognak kinézni a metrikák hó végén és nem azt fogják megvizsgálni, hogy jó-e a process, hanem őt érik retorziók.
Elment a net, üfsz-t hívom. Első kérdés: "Van router a hálóban?". Második kérdés: "Újraindítottam a routert?". Harmadik kérdés: "Újratelepítettem a drivert?". "Nem, Linuxot használok, nincs rá szükség.". "Hát, mi nem supportálunk Linuxot.". "Bocs, nem Linux supportot kértem, hanem azt, hogy nézzétek meg, mi van a netkapcsolattal.".
Ugyanezeken végigmehetsz minden egyes szolgáltatónal pepitában, lilában és zöldben. Ez pedig ügyféloldalról baromi idegesítő.
https://www.coreinfinity.tech
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Diablo IV
- Proxmox VE
- BestBuy topik
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Xbox tulajok OFF topicja
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- XGS24 - Sztori trailert kapott a Call of Duty: Black Ops 6
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen