Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sh4d0w

    félisten

    LOGOUT blog (1)

    Nekem először csekkes befizu volt piáséknál. Egyik novemberi nem jött meg, miközben kolllégáimnak igen, rákövetkező hétfőn jeleztem üfsz felé, hogy kéne másik csekk, mert nálam nuku. Oké, újranyomják, postára adják. Következő hétfőn ismét érdeklődtem, hogy WTF? Hát igen, ők látják, hogy kértem újra, azt sem kaptam meg? Nem. Akkor mostdehűdeazonnal postára teszik, de hogy jönnek az ünnepek decemberben, lehet, hogy majd csak a két ünnep között kapom meg. Tojok rá, csak küldjék. Nem jött meg. Januárban sem. Január 21-én SMS: éjfélig igazoljam a befizetést, különben híváskorlátozás mindkét előfizura, amelynek a díját is nekem kell állnom.

    Namegazanyádpi*csája, feladtam rózsaszínen, feladóvevényt elfaxoltam a behajtási csoporthoz. Ezután áttértem a csoportos befizura. El is felejtettem az egészet, majd áprilisban ba+, megjött az egyik újranyomott novemberi számla...

    https://www.coreinfinity.tech

  • sh4d0w

    félisten

    LOGOUT blog (1)

    válasz Steve1207 #36 üzenetére

    Nem egészen ok nélkül. Nem, nem állítom azt, hogy az ügyfeles az oka minden bajok okozójának, de ő az interface közted és a szolgáltató között. Mivel magasabb szintekre a szolgáltatónál úgysem jutsz el, kénytelen vagy a legalsóbb szintű, alulfizetett droidmelóssal közölni, mi is a bajod a munkáltatójával.

    https://www.coreinfinity.tech

  • sh4d0w

    félisten

    LOGOUT blog (1)

    válasz Steve1207 #40 üzenetére

    Az a baj, hogy az ügyfelesnek a leggyakoribb 10-15 esetre előre leírt forgatókönyve van, amit ha nem játszik végig, akkor a cég rúgja seggbe, ha végigjátssza, akkor meg az ügyfél, ráadásul szerencsétlennek x időn belül be kell fejeznie a hívásokat, különben szarul fognak kinézni a metrikák hó végén és nem azt fogják megvizsgálni, hogy jó-e a process, hanem őt érik retorziók.

    Elment a net, üfsz-t hívom. Első kérdés: "Van router a hálóban?". Második kérdés: "Újraindítottam a routert?". Harmadik kérdés: "Újratelepítettem a drivert?". "Nem, Linuxot használok, nincs rá szükség.". "Hát, mi nem supportálunk Linuxot.". "Bocs, nem Linux supportot kértem, hanem azt, hogy nézzétek meg, mi van a netkapcsolattal.".

    Ugyanezeken végigmehetsz minden egyes szolgáltatónal pepitában, lilában és zöldben. Ez pedig ügyféloldalról baromi idegesítő.

    https://www.coreinfinity.tech

Új hozzászólás Aktív témák