Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Carasc0

    őstag

    válasz tomajer #115 üzenetére

    Félreértesz! Én nem téged szidlak, csak választ szeretnék kapni arra, amit a TV-ben mutogattak az Uber vs Taxi időszakban. Tehát a kérdés az általad írt komment alapján való pontosításokal:

    Milyen jogon vernek meg Uber sofőrt, törik össze az Uberes kocsiját a sárga magántaxisok?

    Mert amikor ezt láttam, akkor ott az összes taxist simán börtönbe zártam volna, és soha többet nem taxizhatott volna. Tehát ha megjelenik egy konkurencia, akkor egyből neki kell esni? Békés megoldást ismertek egyáltalán?

    #111: Tökéletes lenyomata vagytok mindennek, amitől élhetetlen hely ez az ország.

    Ezt ne fírtassuk már. Most hogy jön ide a magyar taxisvilág a országban való élhetetlenséghez? :F

    [ Szerkesztve ]

    Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!

  • Teplic

    tag

    válasz tomajer #115 üzenetére

    Kedves tomajer,

    nem a taxisok ellen hozták a taxisrendeletet, azt a taxisok lobbizták ki.
    Főtaxinál nézzük már meg Dudást, Szunomárt, stb miket nyilatkoztak és nem akarnak enyhítést.
    Ahogy korábban is írtam kőkeményen nagyobb társaságok lobbiereje is benne volt, akik most is további szigorítást szeretnének nem enyhítést.
    Dudás Zoltán (a Főtaxi taxiüzletág-vezetője) különböző bizottságokban miket mondott, miket nyilatkozott a sajtónak. Ha ennyire benne vagy a szervezésben biztos ismered Te is, így a véleményét is. Egy Főtaxira meg nem mondhatjuk azt, hogy független nincs köze a taxizáshoz. Esetleg Harcsa?
    A nagy társaságoknak megnőtt az utazóközönsége, kicsik ellehetetlenültek. A hatósági ár miatt és szabályozások miatt. Amíg egy kicsi utast, taxis (aki fizeti a tagdíjat) olcsóbb árakkal tudott gyűjteni.
    Főtaxinak nőtt vagy csökkent a forgalma a rendelet után szerinted? Más kisebb taxinak hogyan változott? Én ismerem a számokat. ;)

    A taxi társaságok egy része jól járt, másik része nem. Taxisok nem láttak át a szitán, jól megszivatták magukat, bevették a maszlagot. 1-2 nagyobb társaság járt jól, ügyesen csinálták :) Uszítva a többi taxist, akik beálltak a sorba mögéjük :D

    Az állam a szabályozással néhány nagyobb céget hozott helyzetbe..
    Én megérteném a szabályozást, ha a taxizás állami monopólium lenne, állami társaságok lennének.
    Ezek privát cégek, vállalkozóként taxisokkal. Főtaxinak ugye tudod melyik milliárdos a tulajdonosa, és leggazdagabb között milyen előkelő helyen szerepel és mennyire jól megy?
    De nincs lobbi :D ááá. De néhány társaságnak igencsak jól jött :) Ezek a milliárdosok meg nem a lobbiról híresek, ugye? Ennyit a hatósági árról. Néhány nagykutya akarta, fel lettek bőszítve a taxisok, akik követelték a nagykutyáknak :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák