Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #71321344

    törölt tag

    válasz szupermacs #43 üzenetére

    "Nem érdekel, hogy ki mennyit adózik és ki milyen szabályokat tart be."

    Azért ezt ne!

    Teplic: "Adómorál? na neee... olyan náluk nincs. hiénák. nincs kivétel. valaki beismeri, valaki nem."

    Ezt is túlzásnak érzem.

    tomajer: Diszpécserközpontot követeltek rajtuk. Ha már Te is példákat hoztál. Ugye picit felhúznád a szemöldököd, ha kergetne a NAV, mert nincs üzlethelyiséged a webshopodhoz?
    És ha már szabályok, reptéri transzfer és Elit taxi sárga szín nélkül is mehet?

    Témához: Akkor ez nem egy gyűjtő lesz, hanem egy új szolgáltató? Akik ráadásul a külföldiekre fognak specializálódni? Hát sok sikert nekik! :)

    [ Szerkesztve ]

  • #71321344

    törölt tag

    válasz tomajer #45 üzenetére

    Az a baj, hogy a hatósági árral sok embert magatokra haragítottatok. Ráadásul elvben még működhetne is, hogy ha árral nem tudtok, a szolgáltatás minőségével versenyeztek, de a valóságban az lett az eredmény, hogy mindegy mit csináltok, ha taxival akarunk menni valahova, nincs választásunk.
    A megítéléseteken a sok lehúzós kolléga sem segít (megelőlegezem Neked, hogy Te nem vagy az), illetve a tüntetéseteken sem túl szalonképes taxisok képviseltek.
    Na ebbe a környezetbe jött az Uber piacot törni, átlátható, egyszerűen értékelhető rendszerrel, mindezt ráadásul olcsóbban biztosítva.
    Persze dobálózhatunk azzal, hogy nincs taxaméter, meg diszpécserközpont, tehát csalnak, de pont ezeket váltja ki az appjuk. Ráadásul a taxisok, szigorúbb feltételekért cserébe többet is kapnak (buszsáv használat).
    Szerintem megférhetett volna a piacon mind a két rendszer, taxi, mint prémium szolgáltatás, Uber a plebsznek. Mindezt akár úgy, hogy az Uberre (és hozzájuk hasonló szolgáltatásokra) új szabályozást hoznak, ehelyett ment a blokád meg a hőzöngés és maradt a jelenlegi rossz rendszer.

    szupermacs: A szavaidból az jött le, hogy adókerülésre biztatsz. Lehet rosszul értelmeztem.

  • #71321344

    törölt tag

    válasz tomajer #51 üzenetére

    Ez a szabály.
    Erre írtam, hogy lehet új szabályokat hozni.

    Az utazóközönség érdekében.
    Ezt kifejtenéd?

    Higgyétek, el ami taxisok a fél kezünket odaadnánk azért a tarifarendszerért!
    Ha nincs meló, olcsó vagyok, ha van meló, szorzó van ... szilveszterkor HÉTSZERES!!!

    Akkor miért nem ezért tüntettetek?

  • #71321344

    törölt tag

    válasz tomajer #55 üzenetére

    Aláírásod miatt az előbb beleolvastam már egy cikkbe a hallotaxin, de elég irritáló stílusú volt, már ittam KV-t nem akarom feljebb tornászni a vérnyomásom. Érdekelne, hogy milyen érveket tudtok felhozni a hatósági ár mellett, úgyhogy talán később.
    Az viszont biztos, hogy a taxizásból luxus szolgáltatás lett, régen még csóró egyetemistaként is megérte összedobni taxira, mintsem az éjszakain nyomjuk a túlélőhorrort az orkokkal. Most már ellenőrök is vannak az éjszakain, drága is a taxi, szóval marad a BKV.
    Tudom, persze nem csak buliból hazafele lehet taxizni, de talán jól mutatja, hogy nektek nem csak az Uber jelenti a konkurenciát.

    Az lehet, hogy a média a rossz arcokat vágta be, de a vezéregyéniségek is elég veszélyesek voltak, őket pedig nem a gonosz média válogatta ki. Az se volt egy túl szimpatikus húzás, hogy lefoglaltátok a sávot és elmentetek KV-zni. Lényeg a lényeg, amúgy is sokaknak a bögyében vagytok és az utóbbi pár hónapban ezen nagyon nem sikerült javítanotok.

    Mérnök vagyok, szóval nehezen lehet ráhúzni a történetedet az én szakmámra, de pár dolgot azért megjegyeznék. Egyrészről boldog lennék, ha csak annyira szopatnának szabályokkal, hogy sárga szerkóba kell járkálnom meg néha vizsgáznom kéne, de nem így van. Másrészt nem pár hetet ültem iskolapadban a szakmámért, hanem 6 évet és ezek után is fogok még sokat ülni, hogy versenyképes maradhassak. Ráadásul az én béremet csak annyi szabályozza, hogy van egy minimálbér, ami arányaiban köszönő viszonyba sincs a ti hatósági áratokkal.

    A kérdést kikerülted, ha szerintetek is szívatósak a szabályok és a fél kezeteket odaadnátok az Uber tarifarendszeréért, akkor miért nem azért tüntettetek?

    Talán kiderül a hozzászólásaimból, hogy én se csak rózsaszínben látom az Ubert, de a jelenlegi szabályozás, mint fogyasztónak rossz és reménykedtem, hogy sikerül ezen javítaniuk. Sajna nem. Meg gondoltam, hogy árnyalom kicsit, miért nem állt mellétek senki.

    szupermacs: Akkor bocs.

  • #71321344

    törölt tag

    válasz Teplic #62 üzenetére

    Igen, ezt többször is olvastam, hogy mennyire nem éri meg, de látod a PH!-s képviselőjük szerint a fél karjukat odaadnák ezért.
    Valamiért ettől az értékelési rendszertől nagyon félnek.

  • #71321344

    törölt tag

    válasz tomajer #102 üzenetére

    Elsőre logikusnak tűnhet a levezetésed, de az egész rossz alapokkal indul. Te a hatósági ár szükségességét, a szabályozatlan taxizás veszélyeivel indoklod, pedig hatósági ár nélkül is lehet követelményeket támasztani. Ugye azt belátjuk, hogy a repülés komolyabb szabályokhoz van kötve, mint a taxizás, mégsem kapunk a szívünkhöz, hogy lezuhan a gép, amiért egy Svédország - Magyarország út, oda-vissza olcsóbban megvan, mint taxival egy VII. ker. - Liszt Ferihegy.

    Az éjszakain az ellenőröket pozitívumként hoztam fel, mert biztonságosabb lett.

Új hozzászólás Aktív témák