Új hozzászólás Aktív témák

  • szekera

    csendes tag

    1) Manapság az összes reklám megfogalmazása ehhez hasonlóan feltételes módú:
    akár, segíthet, hozzájárul(hat), biztosít(hat), okozhat, stb.
    tessék csak figyelni pl. a gyógyszer v. gyógyhatású készítmények reklámait => kiborító!!! :W
    ha a GVH következetes, akkor ezeket a hirdetéseket is górcső alá veszi
    2) aki mindent elhisz egy kedvezményes hirdetésből, az meg is érdemli
    (előző hsz-ok szerinti manipulatív árképzési gyakorlatok)
    BF-t v. más akciókat én is megnézem, de én rögtön kontrollálom az akciós árat az árakat összehasonlító oldalakon
    és rögtön kiderül az igazság => valóban akciós-kedvezményes árról van szó, v. csak a feltornászott árhoz képest mutatják kedvezőbbnek a jelenlegi árat (esetleg az árfigyelőt is megnézni)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák