Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kalandor

    HÁZIGAZDA

    LOGOUT blog

    válasz bandus #43 üzenetére

    Több évtizedes bevett szokás a tartalom elejébe-közepébe reklámot tenni:

  • Kalandor

    HÁZIGAZDA

    LOGOUT blog

    válasz bandus #62 üzenetére

    Mind az origo, mind az index, mind a prohardver profitorientált, nem államilag dotált, hanem piaci médiavállalkozás, amely reklámbevételekből él és ezt úgy éri el, hogy tartalmat állít elő, melyből felületet képez, s melybe reklámokat ágyaz be.

    Így egyszerű és kézenfekvő párhuzamot vonni az egyes (részben még versenytárs) vállalkozások felületein megjelenő reklámok között, melyek hasonlóságot mutatnak (bár a mi oldalunkon ez még most sem reklám, csak ajánló).
    Ráadásul az illetékes időközben megváltoztatta ennek az ajánlónak a háttérszínét, az oldalbeli pozícióját és a megjelenítésbeli szoftverlogika is fejlesztés alatt áll (ezért hol van, hol nincs).

    A csonkolásos példád egyszerű érvelési hiba, remélem tudod magad is, hogy melyik. De ha mégsem, akkor a többiek vagy én is szívesen segítek.

    [ Szerkesztve ]

  • Kalandor

    HÁZIGAZDA

    LOGOUT blog

    válasz bandus #64 üzenetére

    nem kérlek szépen, az érvelési hiba ott volt, amikor bevett szokást említettél.
    Sajnos nem, mivel én időben és térben párhuzamos pályán futó versenytársak szokásait mutattam, melyek meglepően hasonlóak, csak erősebbek (a miénk ajánló, nem reklám). Ellenben a te időben, térben, témában, szereplőben teljesen eltérő példád a szalmabáb és a lényegtelen konklúzió érvelési hibába esett.

    értem én, hogy hajtjuk a pénzt
    Nem hajtjuk a pénzt, próbálunk túlélni. A reklámköltések a 2008-as szint kb. 60%-án állnak, ráadásul a Facebook és Google akkor alig kapott a reklámtortából, ma így a 2008-as értékek 60%-ánál is sokkal kevesebb jut el a médiumokhoz).

    akkor is cigány dolog az ember pofájába nyomni ezt.
    Kérlek, hogy finomabban fogalmazz, mert már az ember arconbaszása mindenféle hirdetéssel is minősíthetetlen helyzetleírás volt, köszönöm!

    eddig legalább ebben más volt a prohardver, mint a többi nagy lapcsalád.
    A trendek alól mi sem húzhatjuk ki magunkat, de tompítani tudjuk és szoktuk is (most is ezt tesszük), és ezt te is elismered, köszönjük.

    annak meg főleg nem látom értelmét, hogy saját tartalmat ajánlgattok.
    A saját tartalmak belső kapcsolati mátrixa szakmai kérdés, nem meggyőződésbeli.

    lehet, hogy a minőségre kellene talán ráfeküdni.
    A tartalmak gyártóinak például az egyes cikkeknél vagy az impresszumos elérhetőségeknél tehetsz javaslatokat a minőségbeli javításra.

    nem olyan hülyeséggel tölteni az időt, mint pl. a topikgazda rendszeretek
    A TG rendszer fejlesztése minimális időráfordítással készült el, mert technikailag a moderátori jogosultság és eszköztár csupaszításával készült, de a Szakértői rendszer leváltására jött létre, nem a moderátorira (első bekezdés). És sokat nyer vele mindenki, mert a felhasználói strukturált szakmai tartalmat növeli.

    ha elindultatok ebbe az irányba akkor legalább csináljátok rendesen és nyomjátok az arcunkba a frankóbbnál frankóbb reklámokat az önsztárolás helyett.
    Tisztelettel ajánlom ezen oldalt, mert sajnos ismét érvelési hiba van a mondatban.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák