Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Noukoum

    veterán

    válasz BiP #1 üzenetére

    Teljesen más a kettő. Egyébként Youtubeon sem a reklámokkal van a baj hanem azok mennyiségével.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • strogov

    senior tag

    válasz BiP #1 üzenetére

    A disney úgy oldja meg, hogy emel a nem reklámos díjon, és a reklámost meg felére belövi. A netflix mondjuk itt nem tudom mit tudna emelni, mert így is magasan a legdrágább, de majd megoldják. A youtube-on is az a gond, hogy rengeteg a reklám. Hiába ingyenes ha 5 percenként jön egy reklám. Lassan adblock-os router kell.

  • Noukoum

    veterán

    válasz BiP #9 üzenetére

    Szerintem az egyik nem tudja kiváltani a másikat jelenleg.
    Az hbo max reklámos verziójában 1 óra tartalomhoz maximum 4 perc reklámot ígér. elolvasva egy tesztet azt tapasztalták hogy 15-30-60 másodperces reklámok vannak, 2 órás film esetében 9 darab. Youtubenál a reklámok száma korlátlan, simán van olyan tartalomgyártó aki 5 percenként reklámot rak be. Nálam egyébként a duplareklám verte ki a biztosítékot, amikor már azt hinnéd hogy vége erre bedob egy újat... tehát a reklámok minősége sem mindegy.
    A youtubenál is rengetegszer felmerült már hogy fizetőssé válik, azaz a tartalomgyártónak fizetsz azért hogy megnézd a tartalmat. Ugye ez jelenleg is adott a legtöbb esetben, viszont csak opcionális és pl. extra tartalmakat tudsz elérni (ami mondjuk régen alap volt). Itthon is fennáll a dolog hogy ha a nézők nem támogatják a tartalomgyártót akkor egész egyszerűen vagy abbahagyja vagy lecsökkenti a tartalom minőségét / mennyiségét. Tehát az "ingyenességnek" azért komoly ára van. Plusz ott vannak a szponzorációk, azokról is lehetne mesélni. Tehát a felhasználót is érinti az ingyenesség, hiszen nem csak hogy sok, gagyi reklámot kell néznie hanem szponzorált tartalmakat is, sőt bizonyos tartalmakról, tartalomgyártókról is le kell mondania.
    A youtube premium ilyen szempontból sokkal nagyobb lehúzás mint a netflix, ugyanis az extra funkciók mellé csak reklámmentességet ad, plusz tartalmat nem. És ugyanúgy lesz szponzor blokk, ugyanúgy le kell mondanod bizonyos tartalomról ha a készítő otthagyja a platformot.
    Nyilván azt is hozzá kell tenni hogy nem mindenhol fizetnek olyan keveset a reklámokért mint itthon. De ha valaki magyar tartalmat akar nézni akkor a helyzet adott.
    És továbbra is hangsúlyozom hogy egyik sem alternatívája a másiknak jelenleg. Itt leginkább a bevételi forrásról, reklámhelyzetről, különböző konstrukciókról próbáltam írni ami egész jó összehasonlítható szerintem.

    totron: így van birka vagyok mert streaminget nézek. Pontosan. :DDD Vicces a reklámokat egy olyan platformon szidni ahol szintén van reklám is fizetni tudsz többek között azért hogy kikapcsolható legyen. Persze tudom én reklámblokkolóval minden megoldható, magyarország...

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz BiP #16 üzenetére

    Persze semmi sem váltható ki hiszen az egyik kék a másik piros így nem ugyanaz.. de két streamingen profi filmek és sorozatok vannak, ellenben youtube egy videómegosztó ahol teljesen más a tartalom.
    Nyilván, de pont azért van fizetős verzió hogy ne idegesítsen. Cserébe plusz pénzel fizetsz.
    Aki rendszeresen nézi a youtubeot annak szerintem elengedhetetlen és nem is drága főleg nem a mostani inlfációs helyzetben. Ebből ugye elérhető egyéni csomag is.

    [ Szerkesztve ]

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • #72042496

    törölt tag

    válasz BiP #16 üzenetére

    Ne is mondd, több éve már a Mátra 60-ról gyakorlatilag akkor értem vissza busszal Pestre, amikor az Allee-ban a kiírás szerint kezdődött a film. Taxival még elértem a reklámblokk végét. :D
    (Haver meg adott tiszta pólót, ezt letelefonáltam vele.)

    [ Szerkesztve ]

  • totron

    addikt

    válasz BiP #28 üzenetére

    Legjobb, mikor rendeltetésszerűen van felhasználva a reklám: szobából kimenve, a lakás egyéb részein szüttyögni, közben persze ORDÍT az elmebetegséget súroló intonációs amplitúdókkal előadott, mosolygós tenyérbe mászás (felolvasott reklámszöveg). Olyan színész/szinkronszínész is van köztük, akinek szent meggyőződése, hogy ez egy kellő, tetsző és előremutató jelenség, amit produkál és hogy a magánéletben is elő szokta venni, ügyintézések meggyorsítására pl.. (én egészen biztosan kibasznám az ügyféltérből). Annyira irritáló, hogy elmondani nem tudom. Alá a sajnálatos módon a már pár éve makacsul hatályos, szigorúan fogyatékos dallamú és ritmusvilágú aláfestő"zene", ami csörgődobból, meg ukuleléből épül fel, meg a gügyögés határán lévő didaktizmussal operáló, szintén mosolygós anyukahangból. Na és akkor mivel nehéz a CRT, legszívesebben beütném, bent tartott öklön keresztül pedig 16000 Volttal enyhíteném a kereskedelmi fájdalmat. De inkább csak szólok. hogy please mute, úgyis csak látogatóban vagyok.

    A gyerekre meg annál is inkább káros a dolog, mert a fent említett "zene" szétzilálja, sokan az ilyet csak gyerekzenébek tutulálják/hallják, de pont hogy nagyon nem mindegy mivel találkozik: nem kell az elfogyatékosított felnőttek szintjére beállítani engedni. Komolyan nagy hatása van, mit hall. Mint az emberi beszéd/kultúrkör esetén is, meghatározó, egész életre.
    Az ADHD fókuszba került egy ideje, szerepe van a szarrá-szénné szabdalt tartalmaknak is ebben, persze itt egy egész korszak felelős és platformok hosszú sora. Ha egyszer nagyságrendekkel kisebb etapokra állnak be és vésődnek az idegpályák és a jutalmazást is ezen a hosszon várja, akkor a tanóra hosszával és tartalmával/töménységével bizony nem fog klappolni az agy. Úgyhogy ha reklám, ha ajánló, ha reklám egészségtelen a tv így. Lásd még a legtöbb dokucsatorna is, ad is, de szétzilál, ha nem felvételről nézed.

  • Chaser

    titán

    válasz BiP #43 üzenetére

    de ilyet ne csináljanak
    finoman szólva sem etikus, lévén gyerekekről van szó

    _tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

  • Chaser

    titán

    válasz BiP #46 üzenetére

    ha lenne gyerekem nem kapna netflixes gyerek csomagot reklámokkal
    azt meg egy gyereknek elmagyarázni hogy egy reklám rossz, hát sok sikert - még ha meg is érti, tudat alatt mindig bizergálni fogja, a legtöbb felnőttet is bizergálja : ) -
    tehát elvből nem is vennék semmilyen fizetős csomagot amiben reklám van - egyébként se nézetném a mostani sz@rokat a gyerekemmel, tisztelet néhány kivételnek -

    _tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

Új hozzászólás Aktív témák