Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Erasmus

    őstag

    válasz .tnm #5 üzenetére

    egy év jótállást vállal szerződésben az apple, és törvényileg két év szavatosság van. az olasz hatóság szerint az apple azt sugallta, hogy az egy év garancia után már csak fizetős kiterjesztés az opció, noha még egy évig szavatossági igénnyel is lehet élni. más kérdés, hogy az utóbbi általában korlátozottabb lehetőségeket biztosít, mint az applecare, ráadásul hat hónap után a usernek kell bizonyítania, hogy a cucc hibás (egyébként nálunk is, nemcsak olaszországban).

    egyszerűen az elv miatt bírságoltak. azt nyilván nem mondták, hogy a szavatosság ugyanolyan lehetőségeket ad, mint a fizetős applecare, de azt sérelmezték, hogy a userek nem tudhatták meg, hogy mennyivel kapnak többet, ha fizetnek.

    szerk.: jaja, és az fontos, hogy a garancia/jótállás és a szavatosság nem azonosak (lásd pl. [link])

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák