Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stevve

    nagyúr

    válasz zoli62 #24 üzenetére

    "Természtesen a korrekt gyakorlat az, hogy mindenkitől megkérdezik, milyen igénye van, és annak megfelelően ajánlanaak egy mobilnetes díjcsomagot"

    Ez netes telefonvásárlásnál nem lehetséges, bár nyilván ez nem indok a net aktiválására alattomos módon.

    (#25) kali :
    Nem beszéltem nyitott wifiről, idegenről. És nem viszem, arról sem beszéltem. Nyilván nem csak kamionsofőr vesz okostelefont. :)

    "kerüljön csak beállításra elérhető közelségben egy - vagy több - azonos - vagy szomszédos - csatornán üzemelő wifi hálózat, és majd fog!"

    Nem kerül, mint említettem, nem idegen wifin netezek és különben sem kapcsolódik automatikusan. :)

    "és ha a napod 10 - 20%-ában lenne gyorsan szükség internetes kapcsolatra a telefonon, de nincs a közelben wifi?"

    Így jártam. Visszakérdezek: Muszáj minden akciós terméket megvennem azért, mert akciós és hátha hasznos lesz még valamikor? :)

    "havi néhány százas tényleg indokolatlanul drága úgy, hogy még túlforgalmazási díj sincs, csak esetleges lassítás?"

    Nincs rá szükségem, ergo igen, számomra felesleges. Akkor meg minek? Amúgy igen. Itthon a mobilnet drága az EU-s tagállamokhoz képest.

    "cselekedjen mindenki saját belátása szerint..."

    Valahogy így. :R

    [ Szerkesztve ]

  • Nietzsche_

    tag

    válasz zoli62 #24 üzenetére

    Egyébként a történet lényege az, hogy minden kérés nélkül a Net Startot aktiválták mindenkinek Valamint az, hogy szerintük Net Start a feltétele a mobilinternetnek alapszolgáltatás, pedig az is csak egy díjcsomag a sok közül. Egyébként én rávettem őket, hogy bizonyítsák be, az ÁFSZ-ben szerepel az a mondat, hogy a Net Start alapszolgáltatás. Természetesen nem találták meg benne.
    Természtesen a korrekt gyakorlat az, hogy mindenkitől megkérdezik, milyen igénye van, és annak megfelelően ajánlanaak egy mobilnetes díjcsomagot, és az ügyfél majd eldöntheti, hogy kéri-e, vagy sem. Egyébként a próbaperre is kíváncsi leszek, amennyiben lesz eredménye, visszamenőleg is visszaperelhetők lesznek a túlszámlázások.

    T-mobile-os ügyfélkapcsolati képviselő vagyok és én is így szoktam minden esetben, akárhányszor okostelefont visznek el tőlünk. Tájékoztatom, hogy milyen netes szolgáltatás van rajta, milyen kockázatokkal jár és hogy milyen lehetőségek vannak (távolítsuk el, vagy tegyünk rá egy netes csomagot, ami nem túlforgalmazható (jelenleg a legalapabb net csomag is ilyen már nálunk (gonetS) ráadásul ez utóbbi készülékvásárlást követően egy hónapig ingyenes))

    Egy valamiről viszont szeretnek elfelejtkezni a tisztelt cikkírók és a hozzászólók. Jelenleg egyre több előfizetéses csomagban van internet a T-mobile-nál, amin alapban van internetezési lehetőség és ami nem túlforgalmazható. Ilyen a felsőoktatásban részt vevők számára kitalált Like díjcsomag, s az új Fun aranytárskártya is. Jelenleg már minden új publikus, lakossági előfizetésre sokkal korrektebb netes csomagok kerülnek mint néhány hónappal ezelőtt. Még a MIX-re és az eco-ra is egy úgy nevezetett GoNapinet kerül fel, ami már százszor korrektebb, mint a Net Start.

    http://www.t-mobile.hu/lakossagi/mobil_szelessav/tarifak/havidijas/napinet

    Minden esetre én személy szerint örülnék, ha mindezeket követően nem csak a lakosságira, hanem a flottás telefonokra/kisvállalkozói előfizetésekre is bevezetnének egységesen valamilyen korrektebb internetes hozzáférési lehetőséget, mert sok reklamációt meg lehetne ezzel előzni, s hosszútávon az egyébként is erős (nagy átlagról beszélek, kivételek mindig vannak :P ) T-mobile lojalitást is tovább növelhetnék... :)

Új hozzászólás Aktív témák