- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Microsoft Outlook topic
- DIGI internet
- Hálózati / IP kamera
- Programozás topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Zyxel NAS326
- Asustor NAS
- Apple TV+
Új hozzászólás Aktív témák
-
btprg
senior tag
Szerintem az többet segítene, ha a jogosítvány megszerzését és megújítását érettségihez/szakmunkás bizonyítványhoz kötnék, és kiszűrnék a pszichopatákat. Például aki büntetőfékezést vagy hasonlót követ el, attól véglegesen elvenni a jogosítványt, újat meg mindenki csak pszichés alkalmassági vizsgálattal kaphasson.
Az agresszív barmok ellen nem véd semmilyen elektronika."Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
bambano
titán
inkább megőrzöm a régi autóimat...
eddig is filléres tétel volt egy új autó, most méginkább az lesz... oh wait...szerk: meg egyébbként is: milyen jól működnek ezek a biztonsági berendezések...
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
k-adi
nagyúr
igen, valóban jobb szűrés kellene és szigorúbb büntetés, pl. a bünti fékezés miatt végleges jogsi bevonás az alapnak kéne lennie
mivel az uniós rendelet előírja az autókban a biztonsági berendezéseket ezáltal még drágábbak lesznek -- sajnos a "biztonságot" meg kell fizetni, bár eddig se voltak olcsók a kocsik...
-
Kuter
senior tag
Szerintem semmi köze az iskolai végzetséghez ha tuskó-bunkó és arrogáns valaki az úton.
Magyarországon az autós közlekedési kultúra 0 , az emberek idegesek, rohannak állandóan mintha itt lenne a világvége. Vagy legalább is egy 3 napos ünnep Ezt úgy írom hogy van jogsim . Néha én is észreveszem magam amikor 30 cammognak az autósok a semmiért. De én már nem idegesítem magam nyugodt vagyok mint nyúl a horogban. Nekem a legjobban a dudanyomosok tetszenek , gondolok arra hogy látja hogy kitolat a másik autós már messziről és a fék helyet az isten barma a dudát nyomja. Esetleg ha valaki magára ismer ,az már jó jel arra hogy változzon kicsit.Mindhalálig Nvidia! mondta egy microelectronic engineer , vagy lehet hogy én?
-
Noukoum
veterán
Többet segítene, csak tízezerszer nehezebb lenne bevezetni egy jó szűrést. Nem beszélve arról hogy a vezetők fele azonnal kiesne a forgalomból, ilyet senki nem vállal be.
Iskolai végzettséghez meg teljesen felesleges kötni a dolgot egyébként is.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
repvez
addikt
Az a baj, hogy a legtöbb esteben papiron jol mutat amit leirnak és amit meg akarnak valositani, de a valoságba már nem tudják ez megvalositani.
Itt vannak a különbözö vezetés segitő dolgok.
A sávtarto is sokszor olyan, hogy inkább kikapcsolja az ember mert többet árt mint használ.
Vannak tipusok, ahol nagyon agresziv és nem enged vagy csak lényegesen erősebb kormány mozdulattal kitérni a sávbol. Vagy a sávban slalomozik mint a ping pong labda sáv szálátől sáv szélig. És ha jön egy kereszteződés sűvszükölet vagy csak megszunik a felfestés akkor már nem müködikA start stop rendszer se hiszem, hoyg jöt tesz a motornak meg a kuplunkgnak és a hajtásláncnak amikor még meg sem állsz leállitja a motort és 5mp mulva meg megint beinditja mikor dugoba araszol valaki, biztos nem használodik el elöbb az öninditó töle.
Szóval amig nem tudnak a gyakorlatban is jol muködö segédleteket csinálni ami minden esetben teszi a dolgát addig inkább ne is legyen.
-
bambano
titán
nekem az a problémám a vezetéssegítő rendszerekkel, hogy minél ótvarabb az idő, annál inkább szükségét érezném. és annál inkább nem működnek. tehát jó időben, amikor gyakorolhatna az átlag sofőr, nem gyakorol, mert elviszi helyette a gép az autót, rossz időben, amikor kellene a rutin meg a segítség, akkor egyik sincs meg.
sokkal többet árt, mint használ.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
repvez
addikt
pontosan, hoban ködben esöben , jeges eső és este folyamán szinte haszontalan mind.
Ez föleg annak köszönhető, hogy szinte csak a kamerára hagyatkozik mind, nincs semmi olyan más szenzor ami idöjárástöl függetlenul segitene.
ÉS még a rendszerek sem dolgoznak össze egymással, tehát például egy megcsuszásnál a kipörgésgátlo az ABS és a sávelhagyás segitö nem müködik együtt, hogy megakadályozzák, hogy kicsussz a sávbol neki a szembejövönek vagy az árokba.Vészfék aszisztans is van a kocsikba, de azt sem látom, hogy bármikor is elkerülhetö lenne vele egy baleset. csipognak meg jeleznek, de mire be kéne avatkozni már késő.
ÉS ezektöl függetlenül inkább azzal tudnák a legtöbb balesetet is megelözni, ha nem akarnák telepakolni monitorokkal meg mindenféle médiatartalommal a kocsit. Mert telefonálni nem lehet a kocsiba, de a monitorokra meg folyamtosan jönnek az értesitések ami ugyan ugy elvonja az utrol a figyelmet, vagy akár csak egy rádio csatorna váltás vagy egy funkcio bekapcsolása.
Mert mig régen csak oda kellett nyulni a megszokott helyre anélkül , hogy odanéznénk, most ezt nem lehet megtenni ,mert a kijelzön nem érzékelhető a gomb helye, muszály odanézni.
Sokkla több dolgot inkább a HUD-ra kellene tenni ha már nagyon akarják. és a vezérlést meg a kormányra.Meg csodálkoznak ha fárad a sofőr, ha a monitorok ott vibrálnak elötte , föleg este , ami megint balesethez vezethet,mert a belso világitás csökkenti a kilátás távolságát .
Ha már anynira a biztonság van a szem elött nem ártana ezeket is észbe tartaniuk és egy teljesen uj szemléletet bevezetni .
-
bambano
titán
nekem a hűtőrácsban van az adaptív tempomat radarja. kb. az elsők között trutymósodik és fagy be télen. már kapcsol is ki a tempomat, pedig milyen jó lett volna szakadó hóban radaros segítséggel közlekedni. 40 fok melegben, amikor szabad szemmel is ellátok 2-3 kilométerre, tökmindegy, hogy van-e radar.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
dolon75
aktív tag
kíváncsi leszek, hogy az adatgyujtest,amit a cikk említ, mennyire fogják szabályozni, mire terjed majd ki, és milyen rövid idő alatt törik majd fel a védelmét.
Pa-kah! Pakah-pakah Pa-kah! Bokata-Bokata Pa-kah! Pakah-pakah
-
Medocsabi
addikt
Én például nem csak a jogosítvány,re a szavazás lehetőségét is iskolai végzettséghez, vagy egy ezt kiváló amolyan "általános ismereti,és elmeleti" teszt elvégzéséhez kötném. Persze ez sem oldana meg mindent,nem1 olyan ismerősöm van,akinek 3-4 diplomája is van,mégis ostoba mint a tök. De azért egy alap szűrőnek jó.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Medocsabi #12 üzenetére
Még a kilencvenes években jártam el kis falvakba amolyan jószolgálati önszívatásként közlekedési ismeretekkel megismertetni a népet.
Hátborzongató volt, hogy mennyire elterjedt a helyi KRESZ-szabályok léte.
Na, akkor beszélgettem egy magasabb beosztású rendőrrel arról, hogy meg kéne csinálni, hogy mondjuk 8-10 évesen általános iskolai oktatás keretében tanítani alapvető közlekedési ismereteket, aminek a jutalma egy biciklis jogosítvány lenne.
Azt mondta, hogy ötletszinten jó, de megvalósíthatatlan. Egyrészt, mert nem lenne apparátus az ellenőrzésére (kérdem én, akkor mire is van a rendőrség...), másrészt, mert sok helyen komoly feszültségeket keltene.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz Necroman_Mk2 #14 üzenetére
Nem azzal lett volna gond, hogy oktatnak, hanem azzal, hogy számon kérik, sőt, felmenő rendszerben kvázi jogosítványként működne.
Egyébként bármilyen megdöbbentő, maga az oktatás is gerjesztett indulatokat, bár ez nem lehetett túl általános. Ott volt ezzel probléma, ahol túl sok tájjellegű közlekedési szabály élt.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Új hozzászólás Aktív témák
- 3,5hónapos Apple iPhone 15 Pro Natural Titan 256GB (S23/S24 Ultra beszámítás)
- 4TB -os új bontatlan 3,5"-os HDD 1 év garancia Toshiba Surveillance S300
- SAMSUNG (MU-PE2T0R) -( KÉK) 2TB SSD KÜLSŐ MEREVLEMEZ ! UJ!
- ASUS TuF F15 - 15,6" 144Hz, I5-11400H, 16/512, RTX 3050-4, TBOLT4 +SZLA +GAR +ajándék egér,egérpad!!
- SAMSUNG (QE65S90CAT) 165CM 4K Q-OLED SMART 2024 PRÉMIUM ! AKCIÓ
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest