Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • guga

    Közösségépítő

    válasz hcl #12 üzenetére

    A helyes sírási hibákon simán túl lehet lépni, de ha értelmezhetetlen a válasz, vagy esetleg befigyel egy kis önérzet, mert a szelíd feltett kérdést a paranoiából fakadóan támadásnak veszi, az már veretős :DDD

    Start Menü\Minden Program\Kellékek\Szórakozás\Hangerőszabályzó

  • guga

    Közösségépítő

    válasz hcl #14 üzenetére

    Annyira azért nem hülyék, az okot, hogy pontosan mi a hiba nem tudja, csak azt, hogy rossz, aztán terel abba az irányba, hogy valamire még jó lehet, szabadulni szeretne tőle, mert használni nem tudja, de mégiscsak egy laptop vagy notebook, ami az ő szemében hatalmas érték. Lelki oka van ennek.

    Arról a tőröl fakad, amikor ügyfél felhív, elkezdi elmagyarázni, hogy mi a hiba, s félúton, anélkül, hogy megszólalnál, már rég tudod, hogy nem az, hanem teljesen más. Csak a hibát látják, elkezdik körbeírni egyszerű szavakkal, mint a mi volt az óvodában a jeled, s ebből kell rájönni :DDD emellé társul a kényszer, hogy valaha pénzt adott ki érte, de már nem működik, valakire rá kéne sózni, és egy naiv köpönyeg mögé bújni.

    Még Budapesten bevezettem azt a szokást a saját szervizemben, hogy hozd el, letesztelem, ha hibátlan, küvecs éri a markodat. Mármint kápé. Ennek ellenére elég sokszor bepróbálkoztak azzal, hogy nem ér rá, ha kell, akkor menjek valamelyik aluljáróba átvenni :DDD ezek 10 évvel ezelőtti dolgok. Meglepődve tapasztaltam, hogy még manapság is képesek embereket átverni. Előre utalnak, s nem kapja meg, utcán bizniszelnek név nélkül. Mikor és mennyiből fognak tanulni?

    Start Menü\Minden Program\Kellékek\Szórakozás\Hangerőszabályzó

Új hozzászólás Aktív témák