- Linux kezdőknek
- Vírusirtó topic
- Mesterséges intelligencia topik
- Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
- Crypto Trade
- Mozilla Firefox
- Windows 10
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Olcsóbbak lesznek a kínai chatbotok
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
Új hozzászólás Aktív témák
-
azbest
félisten
Nem. Nem fejlődött az akku technológia 100%-ot, nem azért van dupla akkor akku az újabbakban. A konkurencia léte miatt van.
A hagyományos autógyártók nem igazán akarnak elektromos autókat, csak a jogszabályi kvóták miatt csináltak sokáig valamit. Akkor is csak a kvóta által megkövetelt kis sorozatokat csináltak. Újabban, hogy kezd látszódni, nem elkerülhető a konkurencia miatt az elektromosra váltás és már határidők is vannak a hagyományos személyautók utolsó eladási évére.
Korábban - például Kaliforniában - próbáltak környezetbarátabb követelményeket támasztani a törvényhozók. És az alternatív üzemanyagok terén végig azt próbálták bizonygatni a hagyományos gyártók, hogy lehetetlenség használható, nem csillagászati árú személyautókat gyártani nem olaj hajtással. És ez ment évtizedekig. Lobbiztak, hogy lehetetlen. Csinálták a kamu hidrogénes hajtást, mert azt kezdettől tudták, hogy nem jó személyautóba a fizikai tulajdonságai miatt. És akkor jött a tesla és a létével bebizonyította, hogy márpedig lehet normális személyautó elektromos hajtással.
Azt kéne megértened, hogy a cégek célja alpavetően a profit. És a régi játékosok midenek felett a profitot akarják. a bejáratott, kockázatmentes, folyamatosan jövő profitot. És ennek tett be a Tesla.
Ugyanez az űriparban is. Megnézte Musk, hogy mi a túróért olyan drága az egész. Hát azért, mert 600 ezer ember dolgozik egy nyomorult fellövésen a hagyományos modellben. Mert arra rendezkedtek be évtizdedeken át, hogy az égész csak pénzosztás és néhány nagy cég, néhány tagállam gazdaságának bújtatott támogatásáról szól. Ezért fejleztéssel sem nagyon foglalkoztak, a milliárdokat meg szépen csepegtette az állam. Hát ebbe is jól beletenyerelt Musk. Ha a starship sorozatgyártás beindul, 4 nasa sls fellövés árából ők 1000 starship fellövést csinálnak meg.
Musk cégei a profitot fejlesztésre fordítják. Mert van egy olyan vezetőjük, aki fejlesztést akar. És ezért igaz, hogy az ő személye nélkül egészen más irányt vennének a cégek, akár csődbe is jutnának. Mert a lusta pénzszivattyú mód nem jó hosszútávon, arra van már jópár régi nagy cég, akik megvernék a rutinjukkal abban.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest