Új hozzászólás Aktív témák
-
#70234880
törölt tag
Ebben benne van minden.
megint fotelrendszergazdák vetítik ki az óhajaikat a valóságra.
A szolgáltatók is hozott anyagból dolgoznak, csak úgy mint más szolgáltatók.
Ez alól kivétel az egyedi fejlesztések.
Minden a kommunikáción van.
Ha időben, észreveszik, és jelzik a ügyfelek felé. Az korrekt hozzáláss. Van rá pro-kontra példa.
Mi az ami a előfizetőre tartozik, már más kérdés, és nincs is rá sablon szöveg.
Addig a pontig hogy történt egy incidens, aminek ez, és ez volt a hatása, a hiba elhárítása megtörtént/folyamatban stb.., jelzi feléd hogy jelszó csere indokolt.
Ennyi ami az előfizetőre tartozik. Semmi más.
Ha valakinek ez kevés, akkor adott a lehetőség saját rendszer üzemletétesésre.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG OLED65G39LA 2 Év GYÁRI GARANCIA !!
- Godox Litemons LA200D 5600K LED lámpa
- Fujitsu Lifebook S752, 14" HD, I3-2348M CPU, 8GB RAM, 500GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
- Fujitsu Lifebook A532, 15,6" HD, I5-3230M CPU, 8GB RAM, 500GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
- Fujitsu Lifebook A530, 15,6 HD, I3-380M CPU, 4GB RAM, 250GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs