Új hozzászólás Aktív témák

  • #70234880

    törölt tag

    válasz bambano #10 üzenetére

    Ebben benne van minden.
    megint fotelrendszergazdák vetítik ki az óhajaikat a valóságra.
    A szolgáltatók is hozott anyagból dolgoznak, csak úgy mint más szolgáltatók.
    Ez alól kivétel az egyedi fejlesztések.
    Minden a kommunikáción van.
    Ha időben, észreveszik, és jelzik a ügyfelek felé. Az korrekt hozzáláss. Van rá pro-kontra példa.
    Mi az ami a előfizetőre tartozik, már más kérdés, és nincs is rá sablon szöveg.
    Addig a pontig hogy történt egy incidens, aminek ez, és ez volt a hatása, a hiba elhárítása megtörtént/folyamatban stb.., jelzi feléd hogy jelszó csere indokolt.
    Ennyi ami az előfizetőre tartozik. Semmi más.
    Ha valakinek ez kevés, akkor adott a lehetőség saját rendszer üzemletétesésre.

Új hozzászólás Aktív témák