- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Hálózati / IP kamera
- Synology NAS
- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubuntu Linux
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- eBay
Új hozzászólás Aktív témák
-
bernat98
csendes tag
így ha a Tesla autója a máshol megszokott 130 km/órával halad, ("ám ha" helyett pl.: "de") mögötte a bal oldali sávban valaki 200 km/órás sebességgel érkezik, ez a 40 méter már nem elegendő a biztonsághoz.
-
őstag
Mentem Teslával kb. 1000km-t. Szerintem korrekt az autopilot is.
Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
footy
addikt
Persze hogy veszelyesnek tartjak a nemet kutatok, mert egyik nemet gyartonak sincs ilyen megoldasa.
-
-=MrLF=-
senior tag
Szerintem is elhibázott a névválasztás ha gyártó szerint nem alkalmas az önnáló közlekedésre hogy hívhatják autopilot-nak. A többi meg csak politikai furkálódás hátha nem Teslát, hanem valami német kocsit vesznek a vásárlók.
[link] ezzel egyetértek " Az az érzésünk, nem véletlen, hogy a német politikusok nemigen kapargatják az ügyet, hisz azzal többet árthatnának a hazai autógyártóknak, mint a Teslának, amely még Németországban sem tömegjelenség, legalábbis egyelőre."
"A jelentésben többek közt megemlítik, hogy a sofőrt nem értesíti a rendszer, ha olyan helyzet alakul ki, amit az automatika nem képes kezelni." ez mondjuk elég gáz, ezerrel csipognia, szirénáznia kellene hogy gebasz van.protonmail.com Secure Email Based in Switzerland . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . startpage.com The world's most private search engine from Netherland
-
#06658560
törölt tag
A Google és a német márkák ilyen rendszerei is a Tesla előtt vannak, csak nem széria érettek. A Tesla pedig IT-s módra a vevőkkel béta tesztel. Egyébként a VW-nek és így az Audinak korlátozásokkal használható rendszere már van. S nem ok nélkül nem rohannak a teljesen autonóm megoldásukkal az utakra.
#4 -=MrLF=-: A totalcaros cikk ritka pongyola, igazi andróczis szintet hoz.
[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
-
-=MrLF=-
senior tag
Hát épp ez az, hivatalosan nem tudja ezt, fognod kell a kormányt és figyelned minden felelősség a tiéd, mégis merik "autopilot"-nak hívni.
protonmail.com Secure Email Based in Switzerland . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . startpage.com The world's most private search engine from Netherland
-
őstag
válasz fordfairlane #7 üzenetére
savanyú a szőlő?
Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
Snoop-y
veterán
válasz Bluesummers #10 üzenetére
Mirol beszelsz? Ugyanezen funkciok megvannak az S merciben is csak az eszreveszi a kamiont keresztben az uton illetve ha nem fogod a kormanyt akkor jelez utana meg lelassitja az autot...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
őstag
Pedig Tesla is fékez, ha van előtte valami. Ha kamion keresztbeáll, akkor is meg kellene.
Amúgy mindkettő kocsit nagyon szívesen elfogadom. Mercédesz is jó lesz
A savanyú a szőlőt a németekre is értettem.
Nem ültem Mercédesz S-ben, a másikban viszont igen. Hidd el ... el tudnám viselni azt a hihetetlenül veszélyes szörnyeteget! Egye-fene, ha ennyire veszélyes, akkor autopilotot be se kapcsolnám. Majd megveszem a Merci S-et csak az autopilot miatt.Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
fordfairlane
veterán
válasz Bluesummers #10 üzenetére
Nem tudom, lehet, csak revansot akarnak venni a Volkswagen botrány miatt.
x gon' give it to ya
-
őstag
válasz fordfairlane #13 üzenetére
Tuti ez van. Mondom, savanyú nekik a szőlő.
Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
derive
senior tag
Hiszem ha latom. A guglit latom, a Teslat kiprobalhatom, ehhez kepest a nemet gyartok sehol sincsenek. Nyilvan nem veletlenul nem tudtak meg egy autopilot szintu felautonom rendszert sem piacra dobni. Persze lehet itt magyarazni, hogy ok majd rogton teljesen autonom autoval jonnek, meg nem betatesztelnek, de ez csak kifogaskereses.
-
HXY
addikt
Ott hibáznak a Teslánál, hogy alapból elérhetővé teszik minden autóban.
A weboldalukra kellene feltenni, és mint beta test aki akarja letöltheti, de kijelentve, hogy a beta szoftver használatáért felelősséget nem vállalnak.
Ez a jelenlegi rendszer csak játékra, meg felvágásra jó.
Majd 2040 körül tényleg csak utasok lesznek a kocsikban, de addig még rengeteg ilyen baleset lesz. -
PuMbA
titán
"de kijelentve, hogy a beta szoftver használatáért felelősséget nem vállalnak."
Ez mindig is így volt. Elég megnézni egy YouTube videót az engedélyezés folyamatáról az autó fedélzeti számítógépén. Egy nagy beta logo van a funkció mellett és bekapcsolás előtt le kell OK-zni, hogy semmilyen felelősséget nem vállalnak és hogy a kezednek a kormányon kell lennie, mert bármikor be kell avatkozni, ha probléma van.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
#06658560
törölt tag
A Mercedes már akkor tudott Stuttgart-Genf autonóm távot, amikor nem volt Tesla. Tíz éve már ezerrel dolgoztak az autonóm megoldásokon. Valószínű kicsit biztonságkritikusabban ítélik meg a kérdést, mint a Tesla, a szarul fogod mentalitással. A Ford ezerrel fejleszti a havas utakon való működést. Amit a Tesla se tud megoldani még.
-
FF23
senior tag
válasz fordfairlane #13 üzenetére
Benne lehet a revans is, de nem hiszem, hogy elkövetnék azt a hibát, hogy semmi alapja sincs a dolognak.
Itt egy rövid "autpilotozás"[link]. E szerint egyelőre tényleg nem sokkal több, mint egy sáv-, és autokövető, meg már ismert, használt rendszerek valamilyen összehangolása. Lámpát nem ismeri, a végén némi para egy egyszerű sávváltó miatt.
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
footy
addikt
válasz #06658560 #19 üzenetére
Valószínű kicsit biztonságkritikusabban ítélik meg a kérdést, mint a Tesla
Aha, persze 4:25-tol... -
footy
addikt
válasz #06658560 #22 üzenetére
Ha laborkorulmenyek kozott szarul teljesit a rendszer, akkor szerinted elesben mennyire teljesit jol?
Nekem nincs bajom a mercedesszel, de be kell latni hogy biztonsagtechnikai teren nem ok vannak az elen.
-Szerk-
Azzal sem art tisztaban lenni, hogy az ilyen alrendszereket nem maguk fejlesztik a gyartok, hanem valakitol megveszik aztan ha ott sporolnak vagy rossz beszallitot valasztanak akkor cumi van.[ Szerkesztve ]
-
HXY
addikt
Akkor meg a média a hibás, hogy hangot ad azoknak akik ezért mernek reklamálni.
Tudták, hogy mit vállalnak azzal, hogy teljesen átadják az irányítást.
Ez kb. olyan mint amikor valaki piásan vezet, aztán balesetet szenved és még ő kérné ki magának.
Egyedül azokat a másik, vétlen autósokat sajnálom akikkel ütköznek. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Óvodások homokozója
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- Politika
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Építő/felújító topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hardcore café
- További aktív témák...
- ÁRON ALUL ELADÓ GAMING, STREAMING PC KONFIG! AJÁNDÉKOKKAL!
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.
- Dell Latitude 5421 i7-11850H, 32GB DDR4, 1TB NVMe, FHD IPS, HUN Vil.Bill. Új Állapot, NBD
- iPhone 7 32GB kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen