Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    Már megint a szenzáció...
    Az elmúlt néhány hónapban visszatérő hír volt az iparágban az, hogy a szolgáltatók esetleg reklámokkal tűzdelt modellre válthatnak, mivel a felhasználói bázis növekedése globális szinten már nem tartható fenn sokáig, illetve ellensúlyozni kell az előfizetői bázis esetleges csökkenését.

    Ez nem igaz.

    A jelenlegi csomagok alá árazott, de reklámokkal támogatott újabb, olcsó csomagokon gondolkodnak, hogy aki nem hajladnó a legkisebb csomagért sem fizetni annyit, azt becsábítsák. A mostani reklámmentes csomagok megmaradnak attól. Nem helyette lesz reklámos.

    A reklámalapú streaming terén a magyarok egyelőre elutasítók: a felhasználók 43%-a lemondaná az előfizetését, ha abban megjelennének a reklámok, és további 31% még bizonytalan ebben a kérdésben.

    Ez szándékos hangulatkeltés. Ha a kérdés hazugság, akkor persze, hogy nem értenek egyet vele az emberek. Szó nincs arról, hogy reklámossá tennék a mostani csomagokat.

    Youtube előfizetést szándékosan nem kutatták?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák