Új hozzászólás Aktív témák

  • emev

    csendes tag

    válasz konyi79 #2732 üzenetére

    Bocs a késői válaszért!

    Kb. amikor először feltettem itt a kérdést, akkor írtam a Nokia Care-nek is.
    Elsőre csak belinkelték a jótállási oldalt (amit természetesen már olvastam), konkrétan ezt a részét:

    "Jelen Korlátozott Jótállás kizárólag abban az országban érvényes és érvényesíthető, amelyben Ön a Terméket megvásárolta, feltéve, hogy az adott terméket ugyanezen országban Nokia értékesítésre szánta. Amennyiben azonban Ön a Terméket az Európai Unió egyik tagországában, Izlandon, Norvégiában, Svájcban vagy Törökországban vásárolta, és a Terméket Nokia eredetileg ezen országok bármelyikében szánta értékesítésre, jelen Korlátozott Jótállás az összes előbb felsorolt országokban érvényes és érvényesíthető. A Termékben lévő ország-specifikus elemek miatt bizonyos korlátozások fordulhatnak elő a szerviz szolgáltatás terén."

    De ez számomra még nem volt teljesen egyértelmű, ezért megint rákérdeztem és akkor azt válaszolták, hogy természetesen érvényesíthetem a garanciámat, de mindenképpen szükség van az eredeti EU-s garancialevélre, mert amúgy nem tudják átvenni tőlem a telefont a szervízben.

    Ennek ellenére (ahogy te is írtad és úgy rémlik máshol is olvastam) talán, ha a termékkód stimmel és az IMEI szám alapján még garanciális a telefon, akkor megjavítják a garancialevél nélkül is. Csak nem vagyok ebben 100%-ig biztos, úgyhogy majd megpróbálom megkérdezni egy konkrét Nokia szervíztől is.

Új hozzászólás Aktív témák