- Otthoni hálózat és internet megosztás
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Milyen NAS-t vegyek?
- Linux kezdőknek
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- DIGI kábel TV
- AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Proxmox VE
- Tomato firmware
Új hozzászólás Aktív témák
-
Just486
senior tag
válasz presley68 #3573 üzenetére
Azt tudom mondani, hogy akkor lenne szerencséd, hogyha a hiba a garanciális időn belül jelentősen elfajulna, mert 1 pixellel valószínűleg még nem fognak foglalkozni. Az olcsó monitoroknál is úgy van, hogy van egy megengedett hibaszám (ez jellemzően olyan 3-10 pixel között alakul), ami alatt nem lehetséges a garanciális ügyintézés. A hibás pixelek színe sem mindegy, a "halott" (fekete) pixelekből általában több a megengedett, illetve az egymástól való távolságuk is számít. A monitoroknál ez mind szépen le van írva a kézikönyvben, vagy a garancialapon, de nem hiszem, hogy mobiloknál erre így külön kitérnének. Azért, ha éppen van időd érdemes lehet bemenni, hátha ők pontosan meg tudják mondani, hogy mennyi pixelhibától cserélhető a képernyő. Az még a baj, hogy az N9 szervizháttere nagyon szutyok módon van megoldva, gyakorlatilag csak a központi szervizben (Szombathelyen) javítják, szóval még ha a Care -ben át is veszik, simán előfordulhat, hogy egy hét múlva visszakapod ugyan úgy (javítatlanul), mert "a központi azt mondta, hogy ...". - Persze ez nem törvényszerű, de velem fordult már elő, illetve ha jól emlékszem, mással is.
That unconquered country we call the future.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen