Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kelly416

    veterán

    válasz creation #74 üzenetére

    Mifelénk csak felső vezeték nélküli járművek szaladgálnak. Jelentem, én lakom az elmaradt övezetben. Csak Bz meg Uzsgyi az, ami erre megtalálható, azaz most van egy Dezső is kivételesen. De amikor éppen nincs vágányzár és jár felénk a Csörgő is, előszeretettel lopják el kisegíteni azt a fene jó villany vonalat, mert a büdös dízel még így is el tud jutni a nyílt pályán maradt gépért, hogy nincs villany abban a fránya vezetékben. :))

    Amúgy meg legjobb tudomásom szerint az egyik (nem, nem a négyes, mert évek óta megy már így a móka) metró olyannyira önállósítva van, hogy azért ül ott a metró vezető, hogy "ha baj van" tudjon ténykedni, illetőleg a tisztelt nagyközönség ne legyen bekakkantva, hogy "ezt nem is vezeti senki". Nem hiába van az, hogy a föld alatt, ahol eléggé jól védve van a sok berendezés, már pályába épített fizikai befolyásolókat is mernek alkalmazni, amik a szerelvényre épített fizikai alkatrészek érintés útján történő jelátvitelére vészfékeznek, minden egyebet a számítógép végez. A "bábu" meg ül elől, olvasgat, nézelődik, semmit nem csinál nem sok fizetésért.
    Kint a felszínen, ahol a síncsavarokat, néhol a síneket, és a többi berendezést meg rendszeresen piszkálják, ne adj Isten ellopják (de honnan veszik a 25 kilovoltos kesztyűt, amiben megfogják a vezetéket, azt nem tudom, mert ahhoz buta, hogy a nevét leírja, de ezt tudja), oda nem lehet fizikai befolyásolást építeni, mert sokszor még az elektromos/mágneses jelfeladáshoz szükséges kábelek is szublimálnak, pedig már dugdossák azt is rendesen.

Új hozzászólás Aktív témák