Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • duke

    aktív tag

    válasz DoxaM #2 üzenetére

    "A tesla már most nem vállalja a felelősséget a balesetekért "

    A Teslanak nincs onvezeto autoja, ezert nyilvan nem vallalja a feleloseget. Ezenkivul ha majd par ev mulva lesz nekik onvezetojuk, akkor sem fognak feleloseget vallalni, mert az nem ugy mukodik. Minden orszagnak a sajat, kozlekedesert felelos hatosaga fog feleloseget vallalni egy jarmu megfelelo mukodeseert. Ez most is igy van a kerekpartol a metroszerelvenyig. Majd hozzak gyartok az onvezetoautoikat, a szakhatosag pedig megvizsgalja hogy megfelel e minden hazai es nemzetkozi szabvanynak jogszabalynak. Es ha igen akkor engedelyt adnak forgalmazasra hasznalatra. Tehat egy onvezetoauto megfelelo mukodese, az elsosorban a magyar hatosagok felelosege lesz. A gyartonak legfeljebb gyartasi minoseg fenntartasaert kell feleloseget vallalni, hogy 500 ezredik auto is, pont ugy mukodik mint az elso 50 amit a hatosag megvizsgalt.

  • duke

    aktív tag

    válasz Tüzi #17 üzenetére

    "árvaszúnyog rajba, húszból tíz érzékelő működésképtelenné válik...
    De mondok egy prózaibb esetet. Elcsapsz egy vadröfit. Vagy nyulat, akármit."

    Ne gondold mar, hogy mernoki szempontbol problema lenne megoldani barmilyen erzekelo tisztitasat, tisztan tartasat. Eloszor is olyan bevonattal latjak el, hogy semmi sem tapad meg rajta. Ha telibe kap egy vodor olajfesteket, az is nyomtalanul lepereg rolla egy tized masodperc alatt. Lehet tisztitani mechanikusan, vagy vedoburkolattal ellatni, ami siman elforog elcsuszik ha beszennyezodik. Szamtalan megoldas van ez nem lehet akadaly.

    A masik pedig hogy az onvezetok olyan ritkan fognak balesetet okozni, hogy annak koltsege ossz-egeszeben jelentektelen lesz. Nem fognak vele problemazni, az allam siman kifizeti, mert nem fogja megerni egy biztositasi rendszert fenntartani, evi nehany baleset miatt egy orszagban.

Új hozzászólás Aktív témák