Új hozzászólás Aktív témák

  • ntomka

    nagyúr

    válasz bambano #23 üzenetére

    És (#13) bambano:

    Viszont a cikkben nem arról van szó, hanem monopol törekvésekről. Hol lehet ezt elmondani a Google-ről? Gmailre van alternatíva? Van. Drivera van alternatíva? Van. Photosra van alternatíva? Van. Lehetne még sorolni. Google keresőre van alternatíva? Hát, van, csak felejtős kategória.

    (#15) woland_y2k: Én sehogy, miért is akarnék? De láthatólag ez azoknak sem jön össze, akik akarnak: Microsoft, Yahoo, stb.

    "es nem az elsosege van megkerdojelezve, hanem az, hogy az elsosege miatt milyen szerepet tolt be mondjuk a hirdetesi piacon."

    vs a cikkben:

    "A dokumentum szerint a Google sokkal erősebb a keresőpiacon, mint azt piackutató cégek állították: a vizsgált időszakban a részesedésük nem 65 százalék volt, hanem 69-84 százalék. Emellett bizonyítékok vannak arra, hogy a Google rendszeresen emelt át tartalmakat saját szolgáltatásába a riválisoktól, és amikor azok ezt sérelmezték, megfenyegették őket, hogy kitiltják őket a keresőből. A harmadik vádpont, hogy olyan hirdetési platformot alakítottak ki, melynél lehetetlenné tették a kampányok más platformon való futtatását."

    Háromból csak egy dolgot kifogásoltál, míg a nagy fejek az óperencián túl a másik kettőt is. A hirdetéseknél elért nyerő pozíciója pedig visszavezethető a keresőbeli jó szereplésére. Engem nem érdekel kinél-mit lehet hirdetni, biztos rossz a versenytársaknak, hogy náluk nem akar senki hirdetni mert egyszerűen tized annyi embert tudnak elérni azokkal.
    Nyilván, ha már ekkorára hagyták nőni a versenytársak mert nem tudtak lépést tartani akkor ne is éljen vissza ezzel a Google, de fotelből bíróságon megnyerni egy piaci versenyt szánalmasnak tartok. Fejlesszenek, elvileg az USA szabad piac szabad versennyel, ahol egy Samsung meg tudta szorongatni az Applet is a semmiből, akkor ha letesznek az asztalra valami jobbat, biztos menni fog nekik is.

    ツ Headphones on - World off

Új hozzászólás Aktív témák