Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
-
MunezXBK
nagyúr
Most gondolkozom, hogy idén lehet lemaradok.
Papíron 13:00-ig nyitva vagyunk, igazából tovább. Ilyenkor vesz autót a paraszt. Mire leérek, mindenki eltolja a biciklijét.
-
válasz MunezXBK #511 üzenetére
Oké valaki még a törzstagok közül?
Egy csoffadt napról van szó. Értem én h meló de ez most komoly?! Én kölcsönkérek pézt h lemehessek erre mindenki elkezd vérnyogni... komolyan mondom kezdem úgy érezni, hogy én vagyok a hülye mert próbálok közösséget építeni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MunezXBK
nagyúr
-
kelly416
veterán
-
-
-
-
-
-
tresh
addikt
válasz kelly416 #538 üzenetére
Igen meg lehet ha nincs kimosva a motortér De kezdjük az elején pl konkrétan ennél a típusnál mit láthat aláfekvéskor. Mivel ha gyári alatta van a környezetvédelmi tálca ergo ha szivárog az olaj alá hiába néz nem fogja látni ahogy pl a belső gumiharang állapotát se, se semmit kb..(jó rozsdát kereshet) ezért kár fetrengeni szerintem.Főleg mert az audi akkor rohad csak ha törve volt az meg látszik nem kell hozzá műszer.
A motorikus részt simán fentről belenézve még ha kimosták is meg lehet állapítani milyen állapotban vannak a dolgok. Fentről látszanak a szíjak( nem azt nem fogod megmondani hogy tegnap cserélték e de ha szénné van repedezve fényesedve valószínű elsődleges csere pont mondjuk amúgy is), vezető görgök, szervoszivattyú,folyadékok állapota, turbó állapota (le kell szedni róla csövet és megnézni van e lógása a tengelynek olajos e a cooler cső.Fékek állapotához se kell alá fekedüdni. Utána csüccs bele hideg moci és indít majd meg nézed hogy a vákuumrendszer működik e ( turbonál látod ha emeli a labdát) , adagoló szivárgást is lehet nézni. Szóval még ő az alját vizsgálja amiből nem sok minden fog kiderülni egy hozzá értő ez alapján már tudja hogy egyáltalán érdemes e kivinni egy körre az autót vagy sem.
Tehát ha ismersz egy adott típust akkor az alja már csak akkor lesz lényeges ha minden más rendbe van első körben , legalábbis szerintem. Amúgy meg 10k ért bárhol feldobják neked csáposra Fehérváron Munezéktől köpésre ott a VW szalon 1km kb meddig tart oda vinni megnézni ha annyira érdekel az alja is ? Tudom hülye vagyok de én a saját szaromat hasonló képen vettem mint írtam és amikor minden ok volt első körben vittem csáposra és végig néztem.
(#544) [rvilike] : és ha ez mind rendbe veszel egy tartalék nélküli autót
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
Egyébként indiántáncot is lehetne járni körülötte, engem az sem zavarna amúgy. Hadd csinálja a kedves vevő, ha ahhoz van kedve.
Persze meg lehet érteni Munezékat, ha minden
faszvevő egy színdarabot ad elő, aztán meg se veszi végül....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz tomcsi23 #545 üzenetére
Látnád miket szoktak művelni, meg mondani. Néha visítunk rajtuk.
Múltkor egy szaki megállapította, hogy ebből ki volt véve a motor. 95.000 km-es, végig vezetett sz.könyves Puntoról beszélünk. Látszott a csavarokon a gyári jelölés is.
Majd kinyögte, hogy ez a 28. Punto és ez is szar.
Másnap eladtuk.
-
kelly416
veterán
Nem vagyok egy gazdag gyerek, most van az első olyan autóm (1999es DITD 626os), amin van bármi a motor alatt. Mármint tálca vagy ilyenek.
Amúgy meg isnerni kell a típust, ahogy írtad is, felkészülten meg tapasztaltan sokkal többet lát az ember, mint amennyit pl. én látnék egy Audi vásárláskor.
Bár én azzal "szoktam" kezdeni, hogy motortér (ha kivan puceválva, már gyanús), gólyalábak, kerékjáratok, küszöbök, ajtók alja, csomagtartó legméllyebb pontja, beindítás, motorhang, kipufogóból kiáramló füst (fehér, fekete, stb...), beltér és extrák, tesztkör a tulaj vezetésével, két kanyart én is kipróbálok, hasehol nem akadtunk el, alku, papírok, vételár, kézfogás, viszlát.
Így vettem meg a Mazdát lyukas tankkal, de lévén nem látszott csak levétel és drótkefe után, teli tankkal meg manapság senki nem ad el autót, ezt saját számlámra írtam. De se kereskedő, se vén róka nem vagyok, Fater valamikor autószerelő volt, ami Tőle ragadt, annyit tudok.
-
tresh
addikt
válasz kelly416 #549 üzenetére
Nézd az hogy kivan pucolva szerintem nem akkora gond max később ha használod látod ha valahol szivárog és akkor tudod orvosolni a problémát. Ilyen korú autóknál ez elkerülhetetlen szerintem és nem is feltétlen probléma a vásárláskor.(persze nem HF szivárgásra gondolok stb) De persze a legjobb ha por száraz... igazából mind a kettőnek van előnye hátránya. Visszatérve én azt gondolom hogy az aláfekvős dolog a legutolsó, meg ha rendbe van első blikkre az autó akkor illik feltenni csáposra hogy lásd a futóművet, féltengelyeket,alvázat kipufogó stb. (ott kb 5 perc alatt leveszik a tálcát és mindent látsz nem kell felmosni a fél autótelepet a gatyáddal). Régen én is csináltam de ma már csak kiveszem a szerszámosomból a kesztyűmet és végig tapogatom a gépet ott ahol kell Természetesen csak olyan autót megyek megnézni amit ismerek illetve ha annyira nem ismerem a típust első körben megnézem én hogy érdemes e kirágatnom valamelyik ismerőst aki esetleg átnézni azokat a pontokat amiket nem tudhatok mert típus hiba szokott lenni.Francia/Német vonalat ismerem a többi nekem kínai így oda mindig viszem a szakikat
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
- DOBOZOS MSI Raider GE76: i7 12700H,32GB DDR5,1TB,17.3" QHD 240Hz 400nit 100%sRGB,RTX 3070Ti 8GB 150W
- Asus Tuf Dash 15 i7 11370H/16Gb/512Gb/RTX3060
- HUAWEI MateBook 16: Ryzen 7 5800H,16GB,512GB,16" 2.5K 2520x1680 350nit 100%sRGB,Radeon RX Vega 8
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest