Új hozzászólás Aktív témák

  • george11

    senior tag

    Nem b@szogatásképp, de, ha valaki autót vesz(ráaádsul milla felett), akkor miért nem visz magával egy szerelőt, hogy átnézze? :F :F :F

    A Hondáknak két titka van: gyári alkatrészek, és egy lelkiismeretes szerelő.
    Nekem volt anno egy "92-es Civic, amit lepusztulva vettem meg olcsón. Rendbetettem, amit kellett, majd egy év múlva eladtam 1,5X annyiért :U

    Most egy 12 éves olasz autóval járok, amiben senki sem bízik, mert
    szétrohad - baromság keressen valaki rozsdás Bravo-t
    szétesik - ha 3X össze volt törve, és szarul csinálták meg akkor lehet
    mindigszar - nálam valahogy mégsem
    sokateszik - való igaz vársban megeszi a 9-10-et is télen, de cserébe megy is, ha kell.
    Ez mostmár negyedik éve megvan. Ez idő alatt 1db alkatrész ment tönkre benne, mégpedig a bal első helyzetjelző izzója. :D
    Amikor megvettem, akkor a kopó cuccokat kicseréltem gyári újra(szíjak+görgők+szűrők+gyertya). Azóta csak olajcsere van. :)
    Igaz múlthéten kalandos volt, mert sikerült felakadni az olajteknővel egy úton(főút), és így lett egy kisebbfajta kiadás, de ez nem az autó hibája.

    Kicsit elkanyarodtam, de a lényeg, hogy megbízható szakember nélkül használt autót venni lutri.

    Ennyi pénzért nem szabadott volna elherdálni a Prelude-t szerintem. Ha találtál volna egy normális szerelőt, akkor a megvételkor felsorolt hibákat simán megcsinálja max fél millából motorgenerállal együtt. És, akkor még jó darabig autó lett volna. :R

    "5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

Új hozzászólás Aktív témák