Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz nostrum #9 üzenetére

    Nekem csak 1-2 évre kéne ideiglenesen, amíg nem veszek egy Lambót, tudod :D

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Retro11

    senior tag

    válasz nostrum #15 üzenetére

    Akkor Te meg azt tudod, hogy hiába méret rá a festék vastagságra, nem fogod tudni mennyi abból a gitt.

    Egyébként grat az íráshoz, vagyis nem mert jó sokba került. :DDD
    Ritka szar állapotút fogtál ki.

    P.S: Azért csak jó dolog autókereskedőnek lenni. :F

    [ Szerkesztve ]

  • Retro11

    senior tag

    válasz nostrum #17 üzenetére

    óóóh el sem kell menni a nyúlványokig:)!Egyébként a festés a legkevesebb...

    Valóban pofa kell hozzá, de megy is az nekik alapból..

    Milyen autód van most, ha nem túl intim :B

  • george11

    senior tag

    válasz nostrum #14 üzenetére

    Pedig simán bele kell férjen abba a keretbe ;)

    "olajzabáló, hengerfejes,repedtleömlőjő,lyukacsoskipufogójú" Ezt nevehzhetjük egy motorgenerálnak, és kipfogó javításnak. Egy komplett mocigenerál egy benzines gépnél max 200 ropi, ha nem hagyod magad átverni.+kipufogó. A leömlőt lehet javítani is, a lukacsos rendszert szintén. Ez legyen 60-80K
    Fékrendszert nemtudom mivel lehet szétcseszni, de nemhiszem, hogy egy százasnál többe lenne rendbetenni azt ami ténylegesen rossz benne.
    Akkor most vagyunk 380 körül.
    A fenntmaradó 200K nem elég szélvédőre, meg lámpára? :F Fényszórót lehet jobban jártál volna, ha valami cicatuningosat veszel(pl. angel eye, és tárasi), mert egy pár vagy 40-50 körül átlagban.
    A gond ott volt, hogy a szakik, akik tákolták, azok nem igazán tudták, hogy mihez/hova nyúljanak, így kicseréltek mindent, amit értek ... Írtad, hogy volt kuplungcsere is, de mire eladtad megint tönkrement. Ez is elég fura dolog, hacsak nem futott az autó alattad vagy 200.000 km-t
    A lakatosmunka, meg sokmindentől függ. Saját használatra ilyen autót nem vennék meg, de eladásra kis pénzből rendbe lehet tenni, hogy eladja magát az autó. Másik tipp: nemtudom konkrétan mennyi pénzt költöttél rá, de gondolom milló felett. Ha most kicsit elgondolkodsz, akkor ausztriából, vagy németből simán hozhattál volna bontásra egy másik autót cirka 3-400K-ból. Ilyenkor még regadó sincs. Behozod alkatrésznek, és annyi.

    Legközelebb akkor is azt mondom, hogy vigyél magaddal szerelőt. A szerelő itt nem azt jelenti, aki meg tudja otthon csinálni az autóját, hanem azt, akinek ez a szakmája, és éveken át napi soksok órában ezt csinálja. Ezzel nem unokatesód szaktudását fikázom, ne érts férle, csak furcsa, hogy egy hozzáértő ember hogy képes megvenni egy ennyire romos autót ilyen drágán.

    Ha tudom, hogy ennyiért eladod, még lehet énis elgondolkodtam volna rajta ;]
    Tanulópénznek túl drága volt az akció szerintem, de remélem az új autóddal nem lesznek ilyen gondjaid :R

    [ Szerkesztve ]

    "5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

  • george11

    senior tag

    válasz nostrum #22 üzenetére

    Bakker. :Y Kuplungot jóérzésű szaGember nem cserél csak szettben.
    A hengerfej síkolás 40-ért meg hogyismondjam ... te vitted el a gépműhelybe vagy a szerelő? 20-25 körül szokott lenni ez az akció, a többi meg "jatt" volt a szerelőnek.
    Hondaklub-nál nem próbáltál keresni valami megbízható szakit?
    Amúgy hengerfejezésnél lehet nem a síkolás volt a ludas, mert, ha nagyon el van mászva minden, akkor a blokkot is síkolni kell. + gondolom a hengerfejcsavarokat sem cserélték le, pedig célszerű, mert megnyúlnak ... 1X használatos mind.

    Én úgy számoltam árakat, hogy nekem a civic füstölt, mint a barom, ezért vettem meg ár alatt. Hengerfej síkolás, 1 szelepcsere volt, + minden szelepszárszimmering, és ehhez még jött egy gyűrűzés(audi A4 gyűrűk pont passzolnak bele, így nem kellett aranyáron honda gyűrűsort vennem). Nekem ez a motorgenerál akció 96K volt.

    Sajnálom, hogy felétek ilyen szerelők vannak, akik csak a lehúzásra mennek, de pl. a fényezőhöz tuti visszavittem volna a gépet, és megmutatom neki a csodás munkáját, mint ahogy a hengerfej témával is visszamentem volna, hogy csinálja meg normálisan :(
    Itt van tőlem nem messze egy elég jóhírű fényező(még veteránokat is csinálnak, nagyon profik). Egy komplett festés 250-300K színtől függően.
    Sajna megtaláltad az összes olyan embert, akit nem kellett volna :(

    "5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

  • george11

    senior tag

    válasz nostrum #25 üzenetére

    "Ráadásul más maszek szakik orra alá hogy tolsz akármit? Se számla, se bizonyíték..."

    Ilyen helyre eleve nem vinném az autót. Az, hogy nincs számla nem jelenti, azt, hogy semmi felelőssége nincs a munkája után.

    A melegen nehezen indul témának meg általában semmi köze nincs a gyújtáshoz, sem a hűtőhöz. Vagy túl sok benzint kap(ez lehet egy visszafolyó ág repedése miatt is akár, vagy egyéb tömítetlenség), vagy a hőgomba adta meg magát, ezért túl sok kaja jut a motorba, esetleg a lambdaszonda is okozhat hasonló dolgokat.
    Ha a vízpumpa kuka volt, akkor jó eséllyel lett ismét hengerfejes az autó :(
    Az alkatrész próbálgatás meg gerinctelen dolog. Ez olyan, mintha hoznának neked egy PC-t, hogy nem indul el, és erre te módszeresen vennéd bele az új alkatrészeket, amíg rá nem jössz a hibára. Egy hűtőt akkor szokás kicserélni, ha folyik, vagy el van tömődve, amit nem nagy kaland leellenőrizni.

    "5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

  • Elmör

    senior tag

    válasz nostrum #33 üzenetére

    1997-es Civic 1,6VTi 4D. Én vagyok a második boldog tulaja. :))

    Egy dokié volt Veszprémben, aztán beadta kereskedésbe, ahol kb. 1 évet állt, nem kellett a kutyának sem és meg pont arra jártam egy barátommal, amikor kocsit kerestem és rögtön beleszerettem, főleg mert a kedvenc színemet kapta a kocsi (mélykék). Aztán azt mondta a kereskedő, hogy a doki Angliába megy dolgozni, ezért vett egy jobbkormányos Accordot és ezt meg eladta, de szerintem ezt a kocsit összetörte és így már nem kellett neki.

    Látszik az ablakokon is, hogy a rendszám bele van gravírozva, de az első szélvédőn és az anyósülés oldali ablakon nincs! Mondjuk viszonylag szépen csinálták meg, de azért a jövőben szeretném megcsináltatni rendesen, ha nem adom el. Nagyon kacsintgatok valami hátsókerekes verda felé, mert ez a kocsi jó, de azon kívül, hogy néha elmegyek vele gyorsulni, nem nagyon van más szórakozásom benne.

    Nem vettem bele hangcuccot, mert nem az én stílusom a lassan menés és zenebömböltetés, inkább a kipuff+motorhangot hallják, ahogy huzatom az utcánkban. :DD

    Szerintem egy 3-4 tagú családnak tökéletes, mert van nagy csomagtartója, ha nem huzatod elmegy 7 literrel is, de ha kell tudsz haladni is és azért nem túl feltűnő autó. 2 éve van meg, lassan 2 és fél éve. Tagja vagyok a HBKM-nek, ők szoktak nagyon jó hondás bulikat összehozni, illetve 2 évente egyszer egy Hungaroringes pályázást is. Azt hittem nagyobb a Ring. :DDD A gondom pont a klub miatt, hogy milyen autó legyen helyette. Nem szeretnék kilépni, de a Honda hátsókerekesei nagyon drágák (NSX, S2000), inkább a Nissan vagy a Toyota régebbi autói (200SX, Supra) lennének elérhetőek számomra. Új autót meg tutira nem vennék, mert azzal még nagyobb szívás van: több adó, több biztosítás és volt már nekem új 2004-es Fiestám, azzal is majdnem ennyit szenvedtem, aztán mióta nem az enyém már nincs gondja, lehet csak én vagyok ilyen hatással a kocsikra? :D

    Milyen kocsid van most?

    RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz

  • Elmör

    senior tag

    válasz nostrum #37 üzenetére

    Tényleg durva! :D

    Mondjuk az enyémnek tényleg doki volt a tulaja, legalábbis doktorált, mert a neve előtt volt a dr. :)) Ennek ellenére a szöveg az megvolt. Majdnem el is vitték az orrom elől a kocsit, mert amikor nézelődtünk jött egy család és megnézték, bele is ültek, aztán végülis nem kellett nekik. Pedig lehet most egy jobb állapotú Civicem lenne. :U Utána néztem fel a crxforumra és ott majdnem ugyanennyiért voltak kiváló állapotúak bakker. :W

    Az NSX az tényleg álom, bár volt tavaly 2db. 5-5,5 milláért (persze az első széria) mostanában meg csak 10 milla meg fölötte nyomatják a második szériát. Végülis a lámpán kívül sok változás nem történt asszem a kocsin, max a futómű lett jobb, aztán mégis nagy az árkülönbség. Az S2000-el megint az a helyzet, ahogy te is írtad, hogy ha jó, akkor nemigen adják el, max ha tényleg megszorul a tulaj, de a 4 milla, hát az is egyelőre álom. Persze várok még 4-5 évet és már 2,5-ért is lehet majd vinni talán. :DDD

    RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz

  • george11

    senior tag

    válasz nostrum #43 üzenetére

    Ilyenből nem találsz olyat az országban, ami ne lett volna legalább egyszer öszetörve :(

    "5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

Új hozzászólás Aktív témák