Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    Na, voltam kinn szlalomozni, olyan 3 mérette raktam egymástól a bójákat kezdésnek, 8-9 darabot. Párszor azért sikerült hibátlanul és szép tempóban végigmenni rajtuk, bár ahogy gyorsul a járgány, úgy lesz egyre alulkormányozottabb, tolja magát kifelé. Tán a szervó is túl lassú/gyenge, amikor kezd merülni az akku, akkor már határozottan. Meg a pilóta sem százas még, különösen akkor nem ment a dolog, amikor a bójasorra merőlegesen álltam. Gyakorolni kell még a távolságérzetet, de alakul ez! Egyelőre még így csiszolom magam, és amikor már megy rendesen a szlalom, akkor elkezdek állítgatni a futóművön, aztán úgy 2-3 hét múlva jön az anti-roll bar. Addigra kb. befutnak a komolyabb akkuk is.

    Apropo anti-roll ba. Nincs valakinek ismerőse, akinem van LRP S10 Blastja? Annak a roll barja elvileg jó az én autómra is, csak ki kellene derítenem, hogy milyen hosszú, és kb. mekkora szögben hajlik, mert lehet éppen pár milliméter hiányzik majd a rögzítéshez. Meg a Maverick Strada inkább HPI semmint LRP koppintás, bár ez a két hárombetűs cég is lehet, hogy ugyanazon forrásból dolgozik.

    [ Szerkesztve ]

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Új hozzászólás Aktív témák