Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz JoeYi #2 üzenetére

    Fenéket jó :DDD már eléggé utálom azt a részt :) most is ott tartok, hogy a keréktengelyekből kettő elferdült a legutóbbi csapatásban és valami gebasz van a hátsó difi környékén, szóval megint vár rám a demolekularizálás, rendelés, tejelés. Illene végre valami tisztességes, relatíve biztonságos terepet találnom, ahol nem kapok el köveket, fácskákat, szegélykövet meg ilyeneket.

    [ Szerkesztve ]

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

  • rudi

    nagyúr

    válasz tom956ster #7 üzenetére

    Az én szemszögemből nézve egy a lényege az irományodnak: ha okosan és ügyesen terelgeted. Ha így teszek, most lényegesen alacsonyabbak lennének az alkatrészköltségek. Mindig akkor jött a baj, amikor elgurult a sofőr gyógyszere, és egy fa/villanyoszlop/útpadka elkapás leteszi a komolyabb autókat is, saját tapasztalat. Illetve nézd meg, az energiaellátás és szerszám közel 40k-s költsége amolyan kötelező beszálló az RC ágazatba. Illetve rendes RC-shez illően szakajtónyi pótalkatrészem van most már. Ami eddig kínlódott, abból legalább 1-2 tartalékot tartok, tuning első lengőkarokat még nem tettem fel, mert odafigyelek most már jobban a vezetésre, illetve van még egy pót műanyag. Nyilván jobban jártam volna egy csúszókuplungos modellel, de valahogy az 1:10-es Buggy kategória nagyon kihalt, LRP-t nem akartam, az 1:8-at meg elsőre túl komolyank véltem. Persze, most, hogy tetszik a dolog, lazán lehet a vége egy használt 1:8-as váz betápolva occó kínai alkatrászekkel :) persze, elsősorban egy civilizáltabb terepet kellene kerítenem...

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

  • rudi

    nagyúr

    Na, ma végre volt időm az igazi autóm műszakiztatása után az RC-re. Mégsem a hátsó differenciál környéke van meghalva, hanem a motor vagy a szabályzó, segítsetek eldönteni, melyik. Az a tünet, hogy ha a kiszerelt motornál ráfogok a pinionra - nem is kell túl elősen, akkor a motor magában vibrál vagy rezeg, vagy hogy is mondjam. Jobbra, balra rángat, de nem fordul el a tengety. Érzése olyan, mintha a 3 mágnes pörgetése helyett csak két mágnes (tekercs) között ugrálna a rotor. Szétszedtem a motort, csapágyak rendben lévőnek tűnnek, viszont a rotor mintha el lenne oxidálódva (volt némi por is a motorban, de azt elfogadhatónak tituláltam). Vajon most mi van? Lehet, hogy nem a motor a ludas, hanem a szabályzó és kihagy egy fázis, vagy szar az egyik forrasztás (mondjuk tart mindenhol szépen)?

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

  • rudi

    nagyúr

    válasz kerekfej #15 üzenetére

    Egy kis por bejuthat azokon a csavarmeneteken, ahol a motort a motortartóhoz kell rögzíteni, de az tényleg minimális, mert azok a nyílások a spur és pinion elég szépen elzárt takarója alatt vannak. Ennek megfelelően volt nem túl sok por volt a szerkezetben, bár szerintem az a por ott belül az elkopott akármiből vagy égéstől keletkezett, vagy nem tudom.

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Új hozzászólás Aktív témák