Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz (Bundás) #61 üzenetére

    Annyira olcsó volt az akku, hogy nem bánom, ha valamivel kevesebbet tud a ráírtnál. Most voltam kinn vele, kb. még 20 percet ment, 3,2 voltos cut-off mellett, bár a közepes multiméter most 6,75-öt mutat vele, szóval lehet visszaveszem 3 voltra, bár a legjobb valami pontos cellánként mérő készi cucc beszerzése lenne, hogy lássam, ténylegesen mi a helyzet. Az akkukhoz hasonlóan kínai töltőm van, valami imax b6. Kezdetben nem akartam ezekre túl sokat költeni, majd meglátom, mennyire válnak be. Ha nem, akkor jönnek a drágább cuccok.

    Ami a törést illeti, gondoltam én is arra, hogy majd valahol máshol jelentkezik a baj, ha a lengőkar bírja, de szerintem ez csak próbával jön ki. Mondjuk ez a kar "filléres" eszköz, szóval lehet, hogy ennek kell törnie, bár szerintem alapvetően nekem kell megtanulnom uralni a gépet és nem fácskákat meg villanyoszlopokat elkapni a kerékkel. A rugótorony elhajlása ismert baja ezeknek a gépeknek, ott szinte kötelezőnek látom a merevebbre cserélést, majd kiderül, mennyire válik be. Mindenesetre alapvetően nem egy világbajnok konstrukció ez a Strada, de most hogy láttam, mennyivel filigránabb és védtelenebb a másik alternatíva, az LRP Blast asszem jó lesz ez nekem tanulni. Aztán lehet, fejlebb lépek egy méretosztályt, majd kiderül. Egyelőre megvagyok ezzel, bőven többet tud az autó mint én.

    Truggy kerékből a Stradáét vettem meg, ezt, 8000 forint volt a pár. Nem volt nagy választék, a másik a kevésbé ballonos LRP Blast kerék volt úgy egy ezressel olcsóbban. Asszem, csapatáshoz jobb lesz a ballonosabb.

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Új hozzászólás Aktív témák