- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petya25
addikt
válasz cappa72 #10268 üzenetére
Szia
Nem kell offline lenni, de igen azt jelenti, hogy valódi előrehaladás nélkül, újra és újra futod akár ugyanazt a jól fizető versenyt. Akkor van haszna ha elakadtál és már máshogy nem jutsz goldhoz csak szintlépéssel, vagy csak nagy unalmadban gyüjtöd amit ad R$-t és FAME-et, hogy ne szorulj meg később.
Valódi futam nálam azt jelenti hogy azokat a futamokot csinálom amik a játékban előre visznek, cél a 100%. Aki csak a km meg a körök miatt csinálja ugyanazt a futamot (Team-ben) az kb megint csak farmolás, csak ebben az esetben nem elsőleges cél a saját gyüjtögetés, hanem a csapat km / speed / kör / előzés és hasonlók, ahol a többet gyűjtő csapat viszi a jobb budget-et.
Kamu vásárlás lehet az ha megveszel upgrade-et vagy autót, elérsz vele valamit majd visszatöltöd mentésből az előző állapotot, de a nyereményt mégis ki tudod venni.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
-
szaszyka
senior tag
válasz cappa72 #10314 üzenetére
Ha megvan a McLaren F1 gtr, vagy a P1 gtr, akkor vehetsz C csoportos autót, ha nincs egyik McLaren sem, akkor érdemesebb gyűjteni arra. Racing spirit Renault RS01-el megcsinálható, és az dolcsiért vehető. Ha nincs McLaren , akkor nem vennék most inkább C-s autót. De ez csak az én véleményem.
Lenovo Thinkpad X220 :D
-
Zozzy94
tag
válasz cappa72 #10318 üzenetére
Nem mindent tudok lefordítani, a leginkább lényeges dolgok mik lesznek? Jól értelmeztem hogy pl. a Nascar kikerül a játékból és nem lesznek aranyakért megvehető kocsik csak pénzért? De a tuningban marad az arany? Karrier résszel mi a helyzet? Valami nagyobb változás várható ott is?
iPhone 12 Pro Max 256GB & AirPods Pro2
-
Petya25
addikt
válasz cappa72 #10458 üzenetére
A 4 heti TT-s pályán elért kategóriám.
Azt akartam vele érzékeltetni, hogy hiába a jó eredmény, összességében kaikit ér.
Ha beférek B-re, akkor meg tudom majd hogy most mennyien játszanak, eddig 120e felett volt a heti WTTT játékosok száma. Szerintem most sokan -inkább a gyengébbek közül - eltűntek.
Borítja az arányt ha gyakprlatilag csak a jobbak játszanak.
Nehezebb beférni az első pár %-ba.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
senior tag
válasz cappa72 #10491 üzenetére
Hát engem meg majdnem B középig...
Amikor írtam ide, akkor már csak 161 ezred hiányzott hozzá, aztán estére már simán B elején voltam, tegnap estére pedig már majdnem B közép lett a vége. Most viszont nem lesz könnyű a LeMans GT/GTE, még a fullos Porschéval is hiányzik fél másodperc, ki kell kapcsolnom a low féket és keresni a féktávokat megint... Mindegy, ráérek vasárnapig... -
l4ci
senior tag
válasz cappa72 #10537 üzenetére
Hát igen, a ghostot azt sose törlik, akkor se, ha minden idődet törlik TT-ken. Amikor anno töröltek minden időt a falazás megszüntetésekor, akkor is megmaradt minden szellem, volt aki azóta se tudja megdönteni az akkori rekordjait - érthető módon... (Irónikus, hogy a falazás még mindig működik néhány helyen, csak nem úgy, ahogy eddig, frontális ütközésnél már elveszi, de ha csak súrolod a falat és azon fékezel, akkor még nem veszi el...)
Amúgy meg csak gyakorlás kérdése, hogy mennyire vagy ügyes TT-n. Anno nekem se ment jól, aztán amint lett elég aranyam fullozni a kocsikat, kicsit ráfeküdtem, azóta majdnem minden héten megvan a B. A karrierben meg van olyan TT, ahol top50-ben is vagyok, pár óra alatt sikerült. Igaz hogy a kedvenc pályámon az egyik leggyorsabb autóval, de ez most mindegy, mert minden pályát meg lehet tanulni. Csak az a fránya falazás, az még mindig nem megy nekem és sajnos van ahol kell (Hong Kong, Mount Panorama, Hochenheimring National)
Amúgy meg a makik nagyon felhúztak idegileg ezzel a Testarossával, mert a kislevelen hiába csináltam meg 21 tuninggal az 5. napot, a 6. nap már nem ment 23-mal se, mert az MP snap nem az én feladatom így fogtam és fulloztam ezt a fostalicskát is. Na úgy már meglett.
-
l4ci
senior tag
válasz cappa72 #10545 üzenetére
Ha ügyes vagy, akkor nem kell fullra fejleszteni, általában jóval kevesebb is elég, csak a végére szoktak berakni néhány szivatós feladatot, amit nehéz kevés tuninggal megcsinálni. Itt választhatsz, hogy tuning, vagy skip, kinek mi éri meg jobban, de mivel a One-nak van Exclusive szériája, célszerű fullra tolni, mert onnan is jön vissza némi arany...
-
Petya25
addikt
válasz cappa72 #10545 üzenetére
Ez minden megnyerehető autónánál így van.
Amit ráköltesz az nem veszik el mégha nem is nyered meg a végén a gépet.
Aztán mikor mégis hozzájutsz az már benne lesz.
Amúgy a flashback egy qrva nagy könnyítés a lemaradt juzereknek.
Annak meg szívás aki megvette kemény goldokért még korábban.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
senior tag
válasz cappa72 #10598 üzenetére
Spa könnyű volt, bár kocsiban (utasként a hátsó ülésen) nem jött össze tegnap délután, még a fullos verdával sem...
Este viszont kényelmesen az ágyban fekve a szokásos pozícióban, sokat vágva viszont meglett simán a 21 tuningos profilon is. Féktelenül és kormány assist off-al szépen lehet vágni a hátsó egyenes (emelkedő) végén a jobb-bal sikánt és a célegyenes előtti sikánt is telibe lehet vágni fullgázzal. Így laza volt...Nagylevel = fullos profil, "telibehekkelve" arannyal, minden kimaxolva, tuningolva, LVL 534.
Kislevel = nem fullos, csak éppen addig tuningolva az autók, hogy megszerezzem őket, karriert nem tolom már rajta, csak a wttt-t, innen szerzek aranyat, máshonnan már nem kell, akciós autókat és tuningokat megveszem, ami még nincs meg (már csak 10 autó hiányzik, ebből 9 régi Nascar), B]LVL 374.A nagylevel 2 eszközön van rajta (1 db iPhone, 1 db Androidos tablet), a kislevel 4 eszközön van (3 db iPhone, 1 db Androidos telefon).
[ Szerkesztve ]
-
Terapeuta
őstag
válasz cappa72 #10598 üzenetére
Ha az első kanyar után meg tudod csípni a második helyet és az Eau Rouge-ból már az első nyakán vagy előzési pozícióban, már csak a két kőrt kell összerakni.
DigitXT: a "határidős" eventeken egyszerűen nem szánok elég időt arra, amit írsz. Már arra is volt példa egy korábbi eventen, hogy egyszerűen visszakapcsoltam a fékasszisztot, annyira nem tetszett a kocsi viselkedése (nem bénáztam ). Mást meg márszinte nem is csinálok, a farmolást is meguntam (ez meglátszik a goldjaim számán). WTT-n pedig egyszerűen esélyem sincs
[ Szerkesztve ]
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Petya25
addikt
válasz cappa72 #10677 üzenetére
Nem értem pontosan mit is kérdezel, nézd meg hogy az egyéb szériák közül hiányzik-e valami.
A Legend / McLaren Gen széria 0%-on áll, holott már készen volt, ennyi.
Nem tudok a többiről, mert minden készen volt, csak ez tűnik ki a sorból.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
senior tag
válasz cappa72 #10677 üzenetére
Az alatta lévő 2 bonus széria megmaradt, csak a McLaren Generations-t alakították át, ugye PR változás volt, plusz betoltak még 2 autót, tehát gyakorlatilag nullázták a szériát...
Viszont van vki, akinek nem támogatja az androidja ezt a játékot? Ugyanis a noname kínai telómon eddig mindig sikerült APK-ból frissítenem/telepítenem az új verziókat, de ez a 6.3.0 esetében nem sikerült, hibakód semmi, csak annyi, hogy "Not installed". Mókás, ezért nem akarok telót venni, akkor inkább átrakom egy droid emlátorra és játszom a család többi tagjának iPhone-jain, egy mentés meg lesz nálam is az emulátoron... -
nexus6
aktív tag
válasz cappa72 #10699 üzenetére
pfúúú ne is mondd, nálam a hang szokott a tabeten eltűnni. mondom legalább a kisfiamat nem zavarom az alvásban, erre egy lemans pályán meg újraindul a tablet. pedig gammára van kihegyezve a gépem.
más: tegnap este sikerült az időhurkos megoldás a napi bónuszra, meg nem mondom hogyan. Nekem sokszor írt ki szerver hibát (error3), és néha a play fiókkal is furcsákat csinál. de most örülök mert valami komolyabb autóra gyűjtök. thxEzért szeretem a fórumokat, ezerszer jobban értenek az agytrösztök a dolgokhoz, mint egy helpdesk vagy az információ :)
-
Diszke
kezdő
-
l4ci
senior tag
válasz cappa72 #10800 üzenetére
Na de könyörgöm, miért? Megint betettek 521 új versenyt, ezt lenyomni megint jópár óra lesz, de én már csak holtidőben fogom nyomni ezeket, utazás közben, vagy meccs-filmnézés közben, mert amúgy dögunalmas ugyanolyan pályákon különböző kocsikkal végigmenni százszor-ezerszer... Persze itt van most a New York utcai pálya, ami megint egy tökjó egéralagút szép szűk sikánokkal tarkítva, nem tudom sírjak-e vagy nevessek...
-
l4ci
senior tag
válasz cappa72 #10823 üzenetére
Hát nézd, elsőre fullos profillal mentem neki, ott se volt könnyű a 6/1, kellett vagy 15-20 perc mire ráéreztem a jó féktávra meg jó ívre, ezután a 21 tuningos kislevel már csak kb 1 óra szenvedés volt...
De azt nem hittem volna, hogy a 6/4 se fog menni 21 tuninggal. Szerintem direkt így lövik már be az utolsó 1-2 napot, hogy aki nem full pro, annak többet kelljen rákölteni. Nekem van miből, így nem sajnálom az aranyat, de azért fullozni még nem akartam, annyira nem volt gáz ez a 3 körös Laguna, a 23 bőven elég volt.
A régebbi küldetéseknél nem voltak még ennyire aranyéhesek, de mostanában már nagyon szétszivatnak az utolsó 1-2 napon... -
Petya25
addikt
válasz cappa72 #10828 üzenetére
3 kör fejlesztés elég volt rá (PR48) és gyakorlatilag csak végig kellett csinálni, alig akadt amit feladtam, az is inkább azért mert nagyon elment a mezőny eleje egy kicsúszás alatt. Dobja a seggét, elég csúszós, pedighát nem egy forma1 teljesítmény.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Petya25
addikt
válasz cappa72 #10851 üzenetére
Az 5. nap nem volt nagy durranás.
Szerintem egész jó gép, ez versenyautó, sokáig terhelhető aztán kitör.gtome: ha sok autód hiányzik és az elején vagy szerintem felejtős
persze amennyiben van kedved meg elkqni szánt időd rá, akkor rajta
általában több órai haszontalan melóval kapsz párszézezer R$-t vagy pár goldotAntonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
axod
tag
-
rumos14
nagyúr
válasz cappa72 #10874 üzenetére
csak az segített, hogy a tableten több teljesített verseny legyen mint a telón.
tehát csak úgy enged felülírni egy felhőmentést, ha az időben újabb egyben "nagyobb készültségű" is. nem tudom ez alapján, hogy hogyan lehet teljesen tiszta lappal indulni, fehőmenteni.amúgy határozottan azt veszem észre, hogy mostanában lényegesen több fejlesztés kell ezekhez az eventekhez. régi Le Mans autók, Weissach, Vulcan a Ferrari F1-es autók, a P1 GTR, Asterion, stb. mind meglettek bőven a fele alatti, sok esetben 9 fejlesztéssel. ennyire nem lettem bénább (vagy mégis )
-
nexus6
aktív tag
válasz cappa72 #10914 üzenetére
tudom, végül is minden a pénzről szól...
anno egyszer olvastam hogy azért tették bele a nascar (amcsik is nagy arany vásárlók) meg a hongkong pályát (kínaiak, ők is sokat vásárolnak)
egyszer beszéltük itt is, hogy nagyjából 1 hónap alatt minimális játékkal ki meg lehet venni egy húzósabb autót, aztán mehet rá a fejlesztés is apránként.Ezért szeretem a fórumokat, ezerszer jobban értenek az agytrösztök a dolgokhoz, mint egy helpdesk vagy az információ :)
-
jonnyjoker01
veterán
válasz cappa72 #10927 üzenetére
Számomra a farmolás az, hogyha videókat nézek goldért, R$-ért
Lehet azért vagyok ilyen mert még új vagyok, de egyszer sem gondoltam, hogy unalmas lenne a "farmolás". Rengeteg verseny van, és papíron repetitívnek kéne lennie az egésznek, de valahogy nagyon élvezem minden egyes percét. Most kapcsoltam ki minden assistot és a vezetési élmény az egekbe szökött, szóval nem tudom, hogy meg fogom-e unni valaha, de remélem jó sokáig élvezni fogom a játékot
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen