Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FlasH-BacK

    senior tag

    válasz Skyhigh #47 üzenetére

    Na igen, egyik részről ott vannak a köcsög szemét rendőrök meg kpm-esek akik minden szarért képesek akadékoskodni meg lehúzni az embert, hogyha "termelni" kell néhány büntetést.
    Viszont másfelől meg tényleg ott vannak akik körbefóliázzák az autót aztán oldalra semmit nem látnak ki, meg felrakják a 0 csillapítású kipuffrendszert ami 200dB-el ordít éjszaka hogy mindenki felébredjen rá az utcában, meg sötétkék helyzetjelző meg lesötétített hátsó lámpa, olyan morcosítás hogy a fél fényszórót kitakarja és hasonlók. Ezek azért tényleg lehetnek veszélyesek/idegesítőek/kellemetlenek a környezet és a többi autós számára.
    Mert az oké hogyha valakinek tucatautója van akkor szeretné valahogy egyedivé tenni hogy neki is meg másoknak is jobban tetsszen, de azt utálom hogyha előtte nem hozza műszakilag 100%-osra a járgányt, inkább ezekbe a "tuningokba" fekteti a pénzét.
    Nekem az az alap hogy amíg nincs toppon a gép (értsd: gyári állapot közelében) mind műszakilag mind esztétikailag, addig nem költök semmi pluszra. A húsz éves kocsimba már beleraktam én is vagy 200000ft-ot, és akkor még a lakatolás hátra van, és a motor se volt generálozva. Ja és minden gyári rajta.
    És ha valaki már elkezdi alakítgatni a gépet, akkor szánjon arra is néhány ezrest hogy bevizsgáltatja a gépet, szükséges dolgokat forgalmiba íratja, stb.

  • FlasH-BacK

    senior tag

    Egyébként a cikk tetszik, és a munkán is látszik hogy alaposan kivitelezték.:)
    De hogy megérte-e, az egy nehéz kérdés: ha nem akarsz az következő 1x évben másik autót, akkor igen, de ha el akarod adni, tuti hogy nem térül meg még a fele se a befektetésnek.:(

Új hozzászólás Aktív témák