Új hozzászólás Aktív témák
-
fullextra
tag
Hát ez lenyűgöző!
Gratulálok, ehhez a szép járgányhoz, hasonló cípőben járok jó magam is, csak Én a Volvo márka elkötelezettje vagyok
Láttam írták, hogy ennyit egy régi Opelre?!
Egy percig se légy szomorú, Volvoéknál egy nyamvadt hátsólámpa: 52 ezer Ft, Új Kipuf. rendszer : 300 ezer + Ft.
Szerencsére megvannak a megfelelő kapcsolatok, és így nem ilyen rémisztően drága a megújulásMégegyszer Gratula, sok szerencsét, és szép együtt töltött kilométereket kívánok!
-
alex89
senior tag
Grat a verdához, király lett
Egyébként én is most esek át egy ilyen procedúrán ,mivel meglett életem első autója (vw golf 1) és szinte pontról pontra ugyanezek a dolgok lettek cserélve/felújítva nálam is.
''A bolygó működése során kritikus hiba lépett fel. Az ember.exe file súlyosan sérült. A rendszer leáll. Próbáljon meg egy újabb evolúciót.''
-
_seth_
veterán
Ilyen van fent nekem is... teljesen jó gumik
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Kickass
őstag
ahha tehát h munkadíj meg minden, így azért már kicsit barátibb
egyébként gratula az autódhoz, kívánom sokáig szolgáljon, már most szép, bár írtad h most elfogyott rá a della de ha teljesen kész lesz arra azért én még kíváncsi lennék (főleg h a belsőből mit hoztok ki)
[ Szerkesztve ]
-
BloodRay
veterán
-
VR6-Fan
veterán
hát az itthoni lepukkant, a másik ki szemelt cirka 1200km-re van és mire az magyar papiros lesz addigra 800k-ba fájna és biztos hogy nem hibátlan annyi meg sok egy kettes golfért
a legnagyobb gond hogy a pénz nem az én kezembe van, akkor már rég elcigánykodtam volna az itthonit és meglett volna oldva a gond...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kobe
veterán
nem mondtam én egy szóval sem, hogy újat, vagy hogy hitelre, használt autó piacon 6-700 között ki lehet fogni igen kellemes autókat, ami szintén nem jár túl nagy költségekkel ha valami elromlik benne, és hasonlóképpen tartós. Pl opel astra, 98-99 es évjárat, nem a 94-es. Mondjuk érdemes figyelembevenni, hogy az autógyártásban is 10-15 év többfajta technikát jelent, biztonságtechnikai szempontból akár, illetve a régihez egyre drágább lesz az alkatrész
-
NoLF
addikt
rávarrsz egy univerzális dobot 20ért, szép krómvéggel, és szép is lesz, meg nem is lesz hangos. ez mindenesetre szerintem nagyon nevetséges, ami rajta van
a morcinak én akkor látom értelmét, ha az autó tuningolva van, nagy kerék, csüccs, spoilerek, na akkor illik rá, így ebben az állapotában szerintem nem.
persze ez mind szvsz, a kocsi pedig nagyon szép lett amúgy
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
jaja1981
addikt
Szerintem a tuningot motorral kezd. Ha először futómű lesz, és utána nagyobb motor, akkor kezdheted a futót újra, mert megváltozik a súly arány. Csak úgy szólok.
Ne a hátsó dobnak legyen hangja, hanem a motornak.
Ezért kap az enyém is télen egy 2,4-es motort, hogy szaladjon is.
A kisebb kerék meg előnyösebb mint a nagyobb, mert jobban gyorsul, és könnyebben lehet keresztbe tenni.
Ha télre leteszed, akkor vagy kerék le, és bakolás, vagy havonta indítsd be és tologasd előre hátra, de semmiképpen sem abba a pozícióba ahol volt.
Miért is?
- tologatni azért kell, mert ha egyhelyben áll vagy 2 hónapot, akkor ovális lehet a gumi. Ami vagy szálszakadáshoz vezet, vagy lehet vinni centírozni, de olyan nem lesz mint volt.
- beindítani azért kell, mert a tüzelőanyag ellátó rendszer (főleg karburátornál) kiszáradhat, és a szennyeződés lerakódik benne és eldugítja, vagy nem fog jól zárni a befecskendező szelepMég egy jó tanács. Leállásra aksi ki. Ha van másik autód, akkor abba tedd be, és használjad mondjuk havonta felválltva a jelenleg benne lévővel, vagy csak vedd ki, és néha merítsd le az aksi töltővel és töltsd fel újra.
Én is így jártam, hogy benne hagytam egy 5-6 hónapra, aztán megdöglött. Aksis haver mondta, hogy nem szabad sokáig állni hagyni az aksikat. Ha mégis kell, akkor csurig töltve tedd.Ennyi.
-
bambano
titán
Én tennék bele valami nem szokványos rablásgátlót...
#27: szerintem 52k négy gumiért nem sok... nekem darabja nem jön ki ennyiből... Meg ha vezérműszíj cserés nagyszerviz van, az se jön ki ennyiből, amennyit a táblázat aljára írtál
#39: én pl. örülök, hogy a kresz szerint kötelező reggeli "műszaki szemlét" megcsinálja helyettem a fedcomp...
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
alex89
senior tag
A lökösöket te is könnyedén lefestheted majd, mivel van direkt erre a célra való(spray formátumú) "structure lac" nevezettű cucc(fekete).Nagyon egyszerű vele fújni, gyakorlatilag el sem lehet cseszni.A festéktől a felülete is ugyanolyan kissé "érdes" lesz mint a gyári fényezetlen lökösöké.
''A bolygó működése során kritikus hiba lépett fel. Az ember.exe file súlyosan sérült. A rendszer leáll. Próbáljon meg egy újabb evolúciót.''
-
jaja1981
addikt
És ha nemfekete lene?
piros vagy valamilyen,meg csík az oldalába. Nem lenne rossz. Én az enyémen is unom,hogy egyszínű. Lehet,hogy fújok rá valami csíkot, persze csak a 2,4-es motor után.
Holnap megyek festékért. Ja!
A sprét felejtsd el. Olyan lesz,mint a szar. Foltos, meg nem egyenletes. Nyugodtan vidd el fényező műhelybe, annál i inkább, hogy műanyag alapozó kell alá, különben lepereg a festék.
Amúgy metál színű a kocsi? Mármint a festék.
Láttad az enyémet. Szerintem felesleges túl csicsomázni. Ezek nemmodern autók, ezek úgy szépek,ahogy kitalálták őket.
Nincs gyári spoiler? A gyári nézne ki a legjobban. Vagy kis lökösök,hátrameg kis szárny, detényleg kicsi.
Inkább cserélj motort,valami jó kis befecskendezősre. Valami 1,8-2literesre. Had robogjon,ésnem is fogyasztana sokat. olyan 8 liternél meg is állna.
Ha kész lesz az enyém, majd nyomatok képet. sajna csak januárban kerül rá sor, de a jövőhéten kész a motor. -
jerry311
nagyúr
KrenAtesz
Ennyire nem vágom a típusokat és motorokat. Az alkatrészek többsége GM emblémás. Daewoo logo leginkább csak a műanyag tartályokon és kupakokon van.
Szóval az egyik verzió, hogy GM gyártmány, a másik hogy megvették a GM-től a gépsort és még arra is lusták voltak, hogy a logokat lecseréljék._seth_
A teljesítmény és térfogat adatok a forgalmiból vannak, nem tudom a gyár mit hazudott róla. -
jaja1981
addikt
Ez így igaz.
Itthon csak lelakott, széthajtott autókat lehet beszerezni.
Néha vidékről egy pár jó állapotú régebbit.
A magyar nem költ az autóra, nem tartja karban, csak hajtja.
Sok olyan autót láttam, amiben már 30e km volt egy olajban. Ezek mind 2 évnél fiatalabbak. Azt mondják nem érdekes, mert úgyis eladják.
Na most szegény vevő ilyeneket vesz meg, azt csak csodálkozik, ha megáll.
Persze tisztelet a kivételnek!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen