Új hozzászólás Aktív témák
-
zsigus
őstag
2 hét telt el a legelső igéret óta, már ideje volt, hogy kihozzák.
Nem tudom mennyire bonyolult hibáról van szó, de azért szerintem elég lassan reagáltak.
Magánvélemény, nem vagyok programozó! -
zsigus
őstag
Ahogy olvastam a hiba a Windows Shell-ben található, tehát nem kellett átnézniük az egész rendszert.
Ezért írtam, hogy sztem lassan reagáltak, egyszerűbb egy részben keresni a hibát okozó kódsorozatot.
Tudom, hogy Windows a piacvezető, azt is tudom, hogy nem kicsi az előnyük, de éppen ezért kell gyorsan reagálni az ilyen esetekben, mert ha késnek akkor nem 1-2 embernek okoznak kellemetlenséget. Ha jól emlékszem volt már olyan kritikus frissítésük is amely a hiba felfedezése után 3 nappal már letölthető volt, valami ilyesmit várnék tőlük.
Bár nem tudom, hogy saját maguk fedezték e fel a hibát mert akkor lehetséges, hogy hamarabb kezdtek neki és mire kiderült már majdnem kész voltak a javítással.Eddig is védhette magát valaki, de hogy? Valljuk be azért ez az ikon eltűnéses védelem nem a legstílusosabb, egy ilyen giga cégnél.
De végül is engem nem érint ez a probléma, csak a saját pendrive-omat szoktam használni azt is csak a saját gépemen szóval más nem nagyon fertőzhetett meg, bár magamat megtudtam volna, de már azt sem tudom mikor volt utoljára a gépben a pen.
[ Szerkesztve ]
-
zsigus
őstag
válasz robotjatek #9 üzenetére
Ok, hogy tesztelik nem mondtam azt, hogy nem kell, minden terméket le kell tesztelni kiadás előtt! De a 2 hetet akkor is soknak tartom.
Meg volt minden információjuk, ahhoz, hogy kijavítsák mert nem hiszem el, hogy nem szerezték meg a vírust, ami ellen védekezni szeretnének.
És szerintem annyira tisztában vannak a részletekkel, hogy tudják azt, hogy mit módosítottak a programon, innentől pedig olyan teszteket kell végezni amik a módosítások miatt kiderítik az esetleges hibákat. Nem kell átírni és letesztelni mindent csak azt amihez hozzányúltak. -
zsigus
őstag
válasz #65675776 #14 üzenetére
Nem az MS-re értettem a tapasztalatlanságot, hanem a többi cégre!
Egy ilyen kritikus hibajavítás pedig mielőbbi javítást kíván, és nem hiszem, hogy egy ember dolgozott rajta.
Szerintem is az egyik leggyorsabban reagáló cég én ezt nem is vontam kétségbe, de a világon nem tudom pontosan mennyi embernek van windows-t használó gépe, és a legtöbbnek van internete is szóval a vírusok nem terjednek lassan és 2 hét alatt, ha nem kapott volna ekkora nyilvánosságot (valószínű kicsit jobban vigyáztak az emberek ezután) akkor szerintem elég sok gépet elért volna. -
zsigus
őstag
válasz #65675776 #19 üzenetére
Igen, a driverek-re ez igaz, de nem is az MS-nek kötelessége a termékhez normális drivert adni hanem a gyártónak.
Valamilyen alap támogatást természetesem ad, ami a szabványokban le van írva pl. SB kompatibilis, HD audio, szabványos monitor, szabványos VGA vezérlő stb.
De ezen felül a többi nem az ő gondja. Ugyan így a Linuxnál is mondhatjuk azt, hogy rengeteg dolgot nem támogat, de ez nem is a Linuxot fejlesztő emberek dolga megcsinálni, ha a Linux lenne a piacvezető akkor őket támogatnák a hw gyártók.[ Szerkesztve ]
-
zsigus
őstag
válasz julius666 #21 üzenetére
Én sohasem sz*r-oztam a Microsoft-ot, Windows-on nőttem fel, mindig azt használtam szóval elégedett vagyok az MS eddigi teljesítményével, a support-al és mindennel pedig nem egyszer idegesített már fel főleg a W98.
De véleményem szerint ezt hamarabb is meg lehetett volna csinálni, ha valamilyen hasonló probléma jött volna mint amit említettél akkor az nem eddig tartott volna, és védekeztek volna azzal hogy probléma merült fel.
De mindegy most már nem érdekel, ez a magánvéleményem és senki nem tud meggyőzni ennek az ellenkezőjéről.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen