Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz quarros #1 üzenetére

    LoL, srácok, értelmezzétek már a táblázatot. A működési, marketing és R&D nélküli nyereségük 321 millió euro. Aztán 143 millió megy az R&D-re, 246 millió a marketingre és 116 millió a működésre.

    A Spoti üzleti modellje a klasszikus működésre megy rá, bevonnak tőkét a befektetőktől, de a nyereségtermelés nem cél, hanem hogy minél nagyobbra nőjenek, és kinyírják a konkurenciát (már most is a Spoti a legnagyobb BTW tudomásom szerint)... Ha már megkerülhetetlenek (már most is azok), akkor majd lassan átállnak a nyereségtermelésre... (Közben meg kinyírták az összes olyan konkurenst, amelyik "normális" üzleti modellre épített).

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák