Legfrissebb anyagok
IT café témák
- Microsoft Excel topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Amazon
- Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
- Windows 11
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- ASUS routerek
- Milyen routert?
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
GAMEPOD.hu témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli62
addikt
Akkor gondolom ezért állítottak ki ebben a hónapban már 9-én számlát a megszokott 15-20-ka helyett. Viccet félretéve a T-Gome számlázás színvonala katasztrófa. Még a T-Mobile-é is fényévekkel jobb. A rendszerintegrációval vajon megint kiöntenek több gyereket azaz hasznos fejlesztést a fürdővízzek együtt? Erre már volt példa anno Távszámka bevezetése esetén is. A számlareklamációk kiviszgálási ideje rövidül? Hatékonyabbá válnak a hibajavítási folyamatok főleg vezetékes szolgáltatások terén? Én már régóta sulykolom a CRM egyszerűsítését.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen